De nacht als krachtbronRudolf Steiner
samengesteld en ingeleid door Edward de Boer

Vertaling: Kitty Steinbuch | Vormgeving: Harm van der Meulen | Drukwerk: SpringerUit | ISBN 978-90-829384-0-1 | 198 pagina’s | 18 x 10,5 x 1,4 cm | Prijs: 19,50 (incl. verzendkosten) C 2018, Raphaëlstichting.

Oorspronkelijke titel: Die Nacht als Kraftquelle | Rudolf Steiner Verlag, Bazel 2017

Juist als het daglicht zich heeft teruggetrokken, ontstaat er ruimte voor het licht van binnenuit, vanuit de wereld van de nacht. Ingevingen vanuit de nacht zijn soms vluchtig en ongrijpbaar, maar soms ook heel helder en duidelijk.

Hoe luister je naar dat wat in de nacht klinkt?

‘De nacht als krachtbron’ gaat over de nacht als inspiratiebron en het luisteren in de nacht. Het sluit daarmee aan op ons meerjarenplan waarin het luisteren centraal staat. Het boekje dat in eigen beheer is uitgegeven, bevat spreuken en citaten van Rudolf Steiner die door Edward de Boer zijn verzameld en eerder in het Duits zijn uitgegeven onder de titel: Die Nacht als Kraftquelle.

Edward de Boer (1972) is organisatie-adviseur, trainer en coach.
Hij is oprichter van Converse Consulting en verantwoordelijk voor veranderprocessen in organisaties in binnen- en buitenland.

Het boek is te bestellen door onderstaande gegevens in te vullen.

Naam*

E-mailadres*

Adres*

Postcode*

Plaats*

Land*

Project

Bedrag €*

* Prijs is inclusief BTW (6%) en verzendkosten (levering alleen binnen Nederland).