• Vakantiekracht

    Kies voor een vakantiebaan bij de Raphaëlstichting!

    Ben je op zoek naar een leuke vakantiebaan in de zorg? Wij bieden jou een flexibele, goed betaalde baan, waarbij je alvast je ervaring kan opdoen in het werkveld!

    Wat ga je doen?
    De zomervakantie staat weer voor de deur! Naast dat jij gaat genieten van een lekkere vakantie of een festival, kun je bij ons aan de slag als vakantiekracht op één van onze woonhuizen of bij één van de dagbestedingslocaties. Samen met jou kijken we wat het beste bij je past.

    Als vakantiekracht ondersteun je onze collega’s bij het bieden van de juiste zorg en begeleiding aan bewoners en cliënten. Zij hebben een verstandelijke beperking, soms met een aanvullende lichamelijke beperking. Jij helpt onze collega’s bij het koken, de eetmomenten, je assisteert bij zorgtaken en je onderneemt leuke activiteiten met de bewoners op het terrein.

    Wie ben jij?

    • Jij bent een student die de komende zomer 6 weken beschikbaar is om bij ons te werken!
    • Je studeert voor Verzorgende IG, Verpleegkunde, Pedagogiek of een soortgelijke Zorg- of Maatschappelijke opleiding.
    • Je bent minimaal 2e-jaars student met een afgeronde zorgstage.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO gehandicaptenzorg of de VVT, afhankelijk op welke locatie je komt te werken. Dat betekent dat je een salaris verdient van minimaal 11,67 bruto per uur!
    • Een flexibele baan; jij bepaalt wanneer je werkt!
    • Een leerzame baan, waarbij je direct ervaring opdoet in het werkveld. Als het goed klikt, kijken we natuurlijk graag samen met jou naar de mogelijkheden om je vakantiebaan om te zetten in een bijbaan bij ons!

     

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en wil je graag deel uitmaken van ons vakantieteam? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel Vakantiebaan.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter Judith Hamers. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl

    Tijdens het sollicitatieproces is het belangrijk dat jij een VOG kunt krijgen. Uiteraard kun je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.

     

     

     

     

     

    Lees verder →
  • Flexkracht Begeleider Woonhuis

    Werken, aangepast op jouw beschikbaarheid en mogelijkheden. Flexibel werken op de Noorderhoeve in een hecht team, waar jij echt van betekenis kan zijn!

    Voor de woonlocaties zijn we op zoek naar een collega die flexibel diensten bij ons wil draaien. Als flexkracht ben je flexibel inzetbaar, bij openstaande diensten, verlof en ziekte van de vaste medewerkers. Jij bepaalt altijd zelf wanneer je werkt. Ideaal te combineren met een gezin of eventueel andere baan.

    Wat ga je doen?

    De Noorderhoeve is een zorgboerderij een de duinrand van Schoorl en biedt dagbesteding en woon-werkplekken aan mensen met een langdurige zorgvraag. We zijn onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland. We hebben 2 kleinschalige woonhuizen met ruimte voor in totaal 17 bewoners met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische zorgvraag.

     Je begeleidt bij alle voorkomende groepswerkzaamheden op het woonhuis. Samen met je collega’s draag je zorg voor de begeleiding en verzorging van de bewoners. Voor de meeste bewoners is overzicht, duidelijkheid en rust belangrijk en daar speel je dus een belangrijke rol in. Lijkt een baan als begeleider binnen de gehandicaptenzorg jou wat? Wil je samenwerken met een team van gemotiveerde collega’s? Hier doe je er écht toe, dus solliciteer snel!

    Wil je niet als flexkracht aan de slag, maar lijkt een baan als persoonlijk begeleider bij de Noorderhoeve jou iets? Check dan snel deze vacature: Persoonlijk Begeleider

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, in schaal 35. Dat betekent dat je een salaris tussen de €1920 en €2853 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een flexibel contract, waarbij jij bepaalt wanneer je werkt.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een leuke baan, waarin je veel zelfstandigheid hebt, een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.
    • Ruimte voor bijscholing, het volgen van cursussen en interessante opleidingen.

    Wij vragen:

    • Een collega met een afgeronde mbo-3 opleiding richting MMZ, pedagogiek of een soortgelijke opleiding.
    • Een beschikbaarheid van minimaal 3 uur per week. Je springt bij gedurende drukke perioden, openstaande diensten op vakantie. De diensten vallen van maandag tot en zondag tussen 7:00 uur en 22:00 uur. De ochtenddienst is van 7:00-09:00/10:00, de avonddienst start om 15:00 uur en eindigt om 22:00. Overdag zijn de cliënten naar de dagbesteding en ’s nachts is er een slaapwacht aanwezig.
    • Ervaring met het geven van begeleiding aan mensen met een verstandelijke beperking of psychiatrische zorgvraag is een pre. Je kan door jouw ervaring goed inspelen op de begeleidingshulpvraag en biedt structuur en veiligheid.
    • De antroposofische werkwijze is jou bekend of je bent bereid dit te leren.
    • Jij staat stevig in je schoenen: je staat soms alleen op de woongroep, en dat betekent dat jij in staat moet zijn om overzicht te houden, ook wanneer de dag net even anders loopt dan gepland.
    • Je hebt een fijne manier van communiceren, met zowel je collega’s als de bewoners.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter Judith Hamers. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-38298406.

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

     

    Lees verder →
  • Winkelmedewerker

    Novalishoeve, 24 uur per week

    Wat ga je doen?
    Op Novalishoeve verwerken we alles wat de natuur ons geeft. En daar laten wij iedereen graag van meegenieten! In onze winkel hebben wij een assortiment zeer uiteenlopende producten zoals diverse soorten kruidenthee, seizoensgroenten, zuivel, ijs, kaas, vlees, ambachtelijk desembrood en diverse soorten banket. Tevens serveren wij op ons terras eerlijke producten van eigen bodem, puur en ambachtelijk bereid door mensen met liefde voor het vak. Rijk belegde broodjes, mooie taarten en koffie van een Texelse branderij. Als winkelmedewerker zorg je ervoor dat de verkoop goed verloopt, de klanten vriendelijk worden geholpen en dat de gasten op het terras netjes worden bediend.

    De winkel vormt bovendien een zinvolle dagbesteding voor (jong)volwassenen met een psychiatrische zorgvraag en/of licht verstandelijke beperking. In jouw functie als winkelmedewerker ben je als werkleider medeverantwoordelijk voor de werkdoelen die onderdeel uitmaken van het zorgplan van onze cliënten. Als werkleider creëer je – samen met je collega’s – een uitdagende werkplek voor 2 dagbesteders, waarin zij zich verder kunnen ontwikkelen doordat jij jouw kennis kan overdragen. Ons doel is om mensen zich te laten ontwikkelen en te begeleiden naar passend werk. De veilige omgeving, de structuur en het werkritme op de boerderij dragen daaraan bij.


    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 30, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €1821 en €2716 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Een contract voor 24 uur per week, in eerste instantie voor 6 maanden. Daarna gaan we graag het gesprek met je aan om te kijken wat de verdere mogelijkheden zijn.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

     

    Wij vragen:

    • Een klantgerichte en servicegerichte instelling; jij weet als geen ander hoe je de klanten op de juiste manier helpt en hen een gastvrij gevoel geeft.
    • Het lijkt je leuk om 2 (jong)volwassenen te begeleiden in de winkel.
    • Een aanpakker! In de vakantieperioden komen er veel gasten naar Texel en dus naar de Novalishoeve, en dat betekent dat het soms best druk kan zijn. Maar die glimlach en service blijf jij de gasten bieden!

     

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Judith Hamers via whatsapp op 06-38298406 of stel je vraag per mail op solliciteren@raphaelstichting.nl

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline.

     

    Lees verder →
  • Corporate Recruiter

    (32-36 uur per week)

    Recruitment is een vak! En dat vak, dat leren wij je graag! Ben jij op zoek naar een baan waarin je jouw organiseertalent, administratieve kunsten en creativiteit de vrije loop mag laten gaan? Solliciteer dan bij ons!

     

    Wat ga je doen?

    Je vormt in deze functie samen met een collega recruiter een team! Jullie zijn samen verantwoordelijk voor het beheren en vervullen van de vacatures voor de Raphaëlstichting. Een vacature wordt via het systeem bij jullie aangemeld, en jij neemt de eerste stap richting de aanmelder om de vacature goed uit te vragen en te bespreken. Aan de hand hiervan stel je de vacaturetekst op en publiceer je deze online. Binnengekomen sollicitanten check je op relevantie en stem je af met de vacaturehouder. Jij zorgt ervoor dat alle sollicitanten volgens onze candidate journey tijdig worden bericht gedurende hun sollicitatieproces en dat alles netjes in het ATS systeem wordt geadministreerd. Mochten sollicitanten gedurende het proces vragen hebben over hun sollicitatie, kunnen ze uiteraard ook bij jou terecht.

    Sommige vacatures zijn moeilijk in te vullen en daarom maak je hier samen met de vacaturehouder een plan voor om verdere acties uit te zetten: denk hierbij bijvoorbeeld aan het plaatsen van de vacature op daarvoor geschikte jobboards, het creëren van content (bijvoorbeeld een filmpje) of het inschakelen van een bureau.

    Wij werken veel samen met de vacaturehouders. Recruitment maakt de eerste selectie op basis van het cv, de business maakt de verdere selectie en voert de selectiegesprekken. Desgewenst kunnen wij bij enkele functies ook een telefonisch intakegesprek invoegen in het proces of aansluiten bij de selectiegesprekken. Je hebt veel vrijheid om samen met de vacaturehouder te bekijken wat voor iedere vacature de best passende aanpak is.

    En dit alles doe je binnen een prachtige organisatie: de Raphaëlstichting. We bieden zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Jouw standplaats zal het Centraal bureau in Schoorl worden, maar om de contacten met je vacaturehouders goed te onderhouden ben je ook regelmatig op locatie te vinden. Je bevindt je te midden van de zorg die wij bieden aan onze cliënten, en daar draag jij indirect een belangrijk steentje aan bij!

    Om deze functie zo goed mogelijk bij jouw wensen aan te laten sluiten, gaan we graag het gesprek met je aan hoe deze er in jouw ideale wereld uit zou moeten komen te zien! Wil je meedenken in het creatieve proces? Ben jij van data en vind je het heerlijk om elk kwartaal de rapportages op te maken? Vertel het ons! We doen aan jobcrafting en geloven erin dat de ideale baan er eentje is die op maat is gemaakt en op jou is afgestemd!

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 45. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2151 en €3289 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden uit te kunnen voeren.
    • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit. Je kunt op het centraal bureau in Schoorl werken, op een van de zorglocaties op vanuit huis!

    Wij vragen:

    • Een collega met een afgeronde mbo-4 opleiding. Zoals zovelen, ‘rollen’ de meeste in recruitment, dus de richting van je studie mag wat ons betreft breed zijn!
    • We zijn wel op zoek naar iemand met aantoonbare ervaring in het vele ballen hooghouden en gestructureerd werken: op administratief gebied, organiseren van zaken, ingewikkeld en veelvuldig mailbeheer, noem maar op!
    • Een beschikbaarheid van 32-36 uur per week. Mocht je minder uren willen draaien, neem dan even contact op met onze recruiter voor meer informatie!
    • Tomeloze energie en enthousiasme! Jij bestormt met veel enthousiasme de arbeidsmarkt, steekt hiermee andere collega’s aan en komt graag met nieuwe ideeën en initiatieven!
    • Communicatie in de breedste zin van het woord: mailcontact, vacatures schrijven, telefonisch te woord staan van sollicitanten en collega’s. Hij houdt van praten, contacten onderhouden en nieuwe contacten aangaan.

     Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons HR team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter Judith Hamers. Dit kan per mail via j.hamers@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-38298406.

    Gedurende het sollicitatieproces is het belangrijk dat jij een VOG kunt krijgen. Uiteraard kun je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.

     

     

     

     

     

     

    Lees verder →
  • Ervaren Corporate Recruiter

    (32-36 uur per week)

    Waar gaat jouw recruitment hart sneller van kloppen? We staan aan de start van een nieuw te creëren recruitment team. Dat betekent veel ruimte voor jouw inbreng, ideeën en creativiteit! Bouw jij mee?

    Wat ga je doen?
    De banen liggen momenteel voor jou voor het oprapen. Dus waar ga jij voor? Als je op zoek bent naar een brede functie, dingen wil opzetten, wil laten groeien en een baan waarin jij je creativiteit de vrije loop mag laten gaan, dan ben je bij ons aan het juiste adres!
    Dus waar gaat jouw recruitment hart sneller van kloppen?

    Wij werken veel samen met de vacaturehouders. Recruitment maakt de eerste selectie op basis van het cv, de business maakt de verdere selectie en voert de selectiegesprekken. Desgewenst kunnen wij bij enkele functies ook een telefonisch intakegesprek invoegen in het proces of aansluiten bij de selectiegesprekken. Je hebt veel vrijheid om samen met de vacaturehouder te bekijken wat voor iedere vacature de best passende aanpak is.

    Als recruiter binnen de Raphaëlstichting werk je nauw samen binnen 2 teams. Enerzijds werk je binnen de projectgroep Arbeidsmarkt, samen met Claudia Minnes (HR-businesspartner) en Kirsten Bruin (Communicatieadviseur). Allebei bruisen ze van de nieuwe en creatieve ideeën om samen met jou de arbeidsmarkt te bestormen. Dit is dan ook het tactisch/strategische onderdeel van jouw functie. Binnen de projectgroep arbeidsmarkt bepaal je samen met de stuurgroep waar jullie focus voor de komende maanden en jaren komt te liggen. De doelen voor 2022 en 2023 zijn reeds bepaalt, maar uiteraard geef jij richting aan de invulling daarvan.
    Wat denk je van het begeleiden van de vacaturehouders bij de ATS Implementatie, het inrichten van de wervingscampagnes voor persoonlijk begeleider en woonbegeleider of de start van de nieuwe applicatie Vormats, waarmee we gemakkelijker video’s en video-instructies kunnen gaan maken? Zodra het nieuwe ATS compleet is ingericht kunnen we ook datagericht gaan werven! Een maandelijkse terugkoppeling aan de vacaturehouders en je projectgroep hoe het gaat met het invullen van de vacatures is dan ook een belangrijk onderdeel van je functie. Uiteraard zoek jij ook het contact op met de nabijgelegen scholen, universiteiten of gemeenten en UWV om daarmee een mooie samenwerking aan te gaan. Wellicht zal je op termijn ook een stukje campus recruitment op gaan zetten binnen de stichting! En tikt ie al een tandje sneller?

    Anderzijds zul je een team gaan vorm met je mede recruiter, met wie jij de belangrijke taak hebt om de vacatures te gaan beheren en vervullen. Het verwerken van de sollicitanten per vacature, het voeren van vacature intakes, het uitzetten van moeilijk invulbare vacatures bij bureaus en het beantwoorden van de vragen die via de mail of telefoon aan recruitment worden gesteld. Jij weet alles, of beter gezegd je wilt alles weten, regelt de zaken goed en bent bereid om de optimale candidate journey neer te zetten.

    Waar kom je te werken?

    En dit alles doe je binnen een prachtige organisatie: de Raphaelstichting. We bieden zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Jouw standplaats zal het Centraal bureau in Schoorl worden, maar om de contacten met je vacaturehouders goed te onderhouden ben je ook regelmatig op locatie te vinden. Je bevindt je te midden van de zorg die wij bieden aan onze cliënten, en daar draag jij indirect een belangrijk steentje aan bij!

    Om deze functie zo goed mogelijk bij jouw wensen aan te laten sluiten, gaan we graag het gesprek met je aan hoe deze er in jouw ideale wereld uit zou moeten komen te zien! Wil je meedenken in het creatieve proces? Ben jij van data of wil je campus recruitment opzetten? Vertel het ons! We doen aan jobcrafting en geloven erin dat de ideale baan er eentje is die op maat is gemaakt en op jou is afgestemd!

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 50 of 55, afhankelijk van jouw ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2501 en €4211 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden uit te kunnen voeren.
    • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit. Je kunt op het centraal bureau in Schoorl werken, op een van de zorglocaties op vanuit huis!

    Wij vragen:

    • Een collega met een afgeronde hbo-opleiding. Zoals zovelen, ‘rollen’ de meeste in recruitment, dus de richting van je studie mag wat ons betreft breed zijn! Wel zijn we op zoek naar iemand die al enkele jaren ervaring heeft binnen recruitment, en daarom ook de wat meer tactische en strategische recruitmentzaken kan oppakken.
    • Een beschikbaarheid van 32-36 uur per week. Mocht je minder uren willen draaien, neem dan even contact op met onze recruiter voor meer informatie!
    • Tomeloze energie en enthousiasme! Jij bestormt met veel enthousiasme de arbeidsmarkt, steekt hiermee andere collega’s aan en komt graag met nieuwe ideeën en initiatieven!
    • Gestructureerd: in deze functie is geordend werken erg belangrijk! We hebben veel verschillende contacten, en veel verschillende functies, kortom: vele ballen hoog te houden!
    • Je laat je niet snel uit het veld slaan: sommige ideeën hebben even de tijd nodig om te landen!

     Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons HR team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel Ervaren Corporate Recruiter.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter Judith Hamers. Dit kan per mail via j.hamers@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-38298406.

    Gedurende het sollicitatieproces is het belangrijk dat jij een VOG kunt krijgen. Uiteraard kun je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.

     

     

     

     

     

    Lees verder →
  • WZD-functionaris

    Wil jij graag een bijdrage leveren aan de verbetering en vermindering van onvrijwillige zorg? Kom als WZD-Functionaris ons team versterken!

    Wij zoeken voor gemiddeld 8 uur per week een collega die ons team komt versterken. Er is de mogelijkheid om dit als ZZP’er doen, maar ook in loondienst.
    Bij ons op locatie aan het werk, of vanuit huis. Aan jou de keuze!

    Wat ga je doen?

    Als WZD-functionaris heb je een belangrijke rol bij de uitvoering van de Wet Zorg en Dwang (WZD). Jij draagt bij aan een zorgvuldige besluitvorming over onvrijwillige zorgverlening en bevordert de kwaliteit van deze besluitvorming. Met de invoering van deze wet in 2020, zijn de rechten van onze cliënten, met een verstandelijke beperking of cliënten met een psychogeriatrische aandoening die onvrijwillige zorg verkrijgen, goed geborgd. Jij geeft vorm aan het antroposofische WZD-behandelbeleid en ziet erop toe dat de individuele cliëntenzorg goed wordt geregeld, en grijpt in bij zaken waar dit niet goed gaat. Je beslist over aanvragen van gedwongen zorg en beoordeelt besluiten. Je bent hierbij een belangrijke schakel richting enerzijds de behandelteams en anderzijds het bestuur en geeft hen gevraagd en ongevraagd advies ten aanzien van de WZD.

    Samen met de 2 andere WZD-functionarissen (AVG artsen) geef je vorm aan het beleid en de richting binnen de Raphaëlstichting.


    Wij bieden

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), afhankelijk van de inschaling van jouw functie. Dit betekent een bruto maandsalaris tussen de €3738 en €5648 per maand, op basis van een fulltime dienstverband.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om vakantie-uren te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden uit te kunnen voeren.
    • Een leuke baan met een grote mate van vrijheid en flexibiliteit. Samen met jouw team zorg je ervoor dat er vanuit Scorlewald de best mogelijke zorg wordt geboden aan de cliënt. En wij zorgen als werkgever goed voor jou, doordat aandacht voor onze medemens centraal staat.

     Wij vragen

    • Een Gedragsdeskundige/Orthopedagoog-Generalist met kennis van de GGZ en Gehandicaptenzorg. Ook als psychiater, AVG-arts, GZ-psycholoog of Klinisch Psycholoog kun je deze functie vervullen.
    • Kennis van en ervaring met het doorlopen van procedures binnen de WZD.
    • Door jouw inspirerende manier van werken en jouw intentie om kennis over te dragen aan je collega’s, breng jij het team naar een hoger niveau.
    • Een positieve en enthousiaste werkhouding, waarbij je jouw analytische en accurate vaardigheden ook inzet.
    • Kennis van de antroposofie of de bereidheid je hierin te scholen.
    • Goede communicatieve en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden zijn ook erg belangrijk bij de advisering omtrent WZD. Naar behandelteams, collega’s en het bestuur.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag als WZD-functionaris bij ons aan de slag willen gaan? Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel WZD-functionaris.
    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter Judith Hamers. Dit kan per mail via j.hamers@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-38298406.

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

     

     

     

     

     

     

    Lees verder →
  • Desem- en Banketbakker

    (24-36 uur per week)

    Zacht van binnen, lekker knapperig van buiten. Heerlijk om je eigen ambachtelijke brood te mogen maken! Werken met pure ingrediënten, direct van ons land. En ook nog eens uniek: hier start jouw werkdag als bakker pas om 06:30! Lijkt dit je wat? Solliciteer dan nu!

    Wat ga je doen?

    Voor onze bakkerij op de biologisch dynamische boerderij Novalishoeve zijn wij per direct op zoek naar een zelfstandig werkend (desem)bakker. In de bakkerij worden onder meer diverse soorten desembrood (voor onze eigen winkel en dagcafé, maar ook voor andere winkels en horeca), taarten, koekjes en croissants gebakken. Elk brood wordt met de hand gevormd en gebakken in de stenen vloeroven. Alle producten worden gemaakt van pure ingrediënten die waar mogelijk van onze eigen boerderij afkomstig zijn: verschillende soorten graan, zuivel, eieren, groenten, kruiden en fruit. Van onze eigen grondstoffen maken we behalve brood ook andere producten zoals kaas, kwark, yoghurt en ijs.

    De bakkerij vormt een zinvolle dagbesteding voor (jong)volwassenen met een psychiatrische zorgvraag en/of licht verstandelijke beperking. In jouw functie als bakker ben je als werkleider verantwoordelijk voor de werkdoelen die onderdeel uitmaken van het zorgplan van onze cliënten. Als werkleider creëer je – samen met je collega’s – een uitdagende werkplek voor 6 tot 10 cliënten, waarin zij zich verder kunnen ontwikkelen. Enerzijds beoefen je je beroep als bakker, maar nog leuker, je mag dit beroep delen met de jongeren en hen de kneepjes van het vak leren

     

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO gehandicaptenzorg in schaal 40. Dit betekent een salaris tussen de €2025 en de €2993 op basis van een fulltime (36 uur) werkweek.
    • Zinvol, uitdagend en belangrijk werk binnen een dynamisch en inspirerend bedrijf op een prachtige plek op Texel
    • Een contract afgestemd op jouw wensen, voor 24-36 uur per week. Uiteraard met uitzicht op een vast dienstverband.
    • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld en een eindejaarsuitkering.
    • Een goede pensioenvoorziening vanuit het PFZW.
    • Een leuke werkomgeving, waarbij volop ruimte is voor jouw eigen ontwikkeling
    • Mogelijkheden tot het volgende van opleidingen, trainingen en cursussen zodat je op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen omtrent de zorg en je vak.

    Wij vragen van jou

    • Voldoende professionele ervaring als zelfstandig (desem)bakker
    • Interesse heeft in en gedegen kennis heeft van ambachtelijke broodproductie en het gebruik van desem;
    • Oog voor detail en kwaliteit
    • Een sociaal hart: het begeleiden van onze jongeren doe jij met zorg en plezier! Uiteraard word je hierbij ondersteund door enkele collega’s met een achtergrond in de zorg.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geworden en zou je graag onze collega willen worden? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar solliciteren@raphaelstichting.nl en onze recruiter Judith Hamers (06-38298406) neemt binnen 48 uur contact met je op. Het opvragen van referenties en het aanvragen van een VOG is onderdeel van het sollicitatieproces.

    Heb je nog inhoudelijke vragen over de vacature? Dan kun je mailen met Joost Heerschop via j.heerschop@novalisheve.nl

     

    Lees verder →
  • Secretaresse raad van bestuur

    (24 uur per week)

    Hoeveel ballen kun jij hooghouden? Voor de raad van bestuur zijn we op zoek naar een secretaresse die het leuk vindt om in een afwisselende en uitdagende baan het bestuur te ondersteunen.

    Per 1 juni start een nieuwe collega in de functie van Secretaresse raad van bestuur en dat betekent dat we nog 1 positie hebben open staan. Lijkt het jou leuk om samen met Janneke (bestuurssecretaris) en de nieuwe collega een team te vormen? Solliciteer dan nu!

    Wat ga je doen?

    Deze baan is ontzettend divers! Niet alleen in de werkzaamheden, maar ook de verschillende contacten met vele mensen maakt het werk afwisselend. Je werkt voor de raad van bestuur, maar bent zeker onderdeel van de organisatie en straalt dat ook uit. In deze verbindende rol ontzorg je het bestuur, werkt daarbij proactief en krijgt daar veel waardering voor terug. En je werkt voor een mooie organisatie, waar je indirect een maatschappelijke bijdrage kunt leveren.

    Onze raad van bestuur bestaat uit twee leden: Bas en Annemarie. Jij ondersteunt hen waar nodig en zorgt dat alles tot in de puntjes is geregeld! Je beheert de agenda’s van beide bestuursleden en creëert structuur en overzicht. Je komt te werken in een team met twee andere collega’s, een mede-secretaresse en de bestuurssecretaris, en met elkaar zien jullie erop toe dat alles op rolletjes verloopt. Samen met de bestuurssecretaris ondersteun je de governance en zul je in die rol contact hebben met de medezeggenschap en andere stakeholders. Naast de ondersteuning die je biedt aan het bestuur, zul je ook werkzaam zijn voor de bestuurssecretaris van wie je tevens leiding ontvangt.

    Verder ben jij:

    • Het eerste aanspreekpunt voor collega’s, cliënten en externen, zowel telefonisch als op kantoor.
    • Verantwoordelijk voor het behandelen van de post, e-mail en het (zelfstandig) verzorgen van correspondentie.
    • Aanwezig bij de vergaderingen en notuleert hierbij. Je bereidt de vergaderingen zorgvuldig voor en zorgt voor verspreiding van de juiste vergaderstukken richting de aanwezigen en bewaakt de acties voortkomend uit de vergaderingen.
    • Organisatie-sensitief en je hebt de nodige tact.
    • Gek op een baan waar van alles gebeurt. Je kunt vele ballen hooghouden, houdt ervan om snel te schakelen en bent ook bereid om daar waar nodig buiten de 9-17 uren een klus af te ronden.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 45, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2151 en €3289 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Een jaarcontract, met uiteraard de intentie om deze bij wederzijdse tevredenheid om te zetten in een vast dienstverband.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden uit te kunnen voeren.
    • Een leuke baan met veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en ruimte voor ontwikkeling.

    Wij vragen:

    • Hbo werk- en denkniveau of tenminste een afgeronde mbo-4 opleiding als officemanager, (directie)secretaresse of een soortgelijke opleiding.
    • Werkervaring in een soortgelijke functie is pre.
    • Een proactieve collega, die snapt wat ontzorgen betekent. Jij hebt aan één woord genoeg en zorgt er altijd voor dat zaken tot in de puntjes geregeld zijn.
    • Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
    • Een flexibele werkhouding: werken voor de raad van bestuur betekent soms ook wel eens dat je in de avond een klus moet afmaken. Alleen maar fijn, want op die manier kan jij in overleg ook eens flexibel zijn wanneer je overdag een privé-afspraak wilt inplannen.
    • Een teamplayer: samen met je twee andere collega’s vorm je een hecht team. Jullie stemmen goed met elkaar af en kunnen in vakantietijd het werk van elkaar overnemen. En, natuurlijk ontzettend gezellig dat je dit werk samen kunt doen!

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog inhoudelijke vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan Janneke Zandstra, bestuurssecretaris bij de Raphaëlstichting en bereikbaar op nummer 072-5099043.

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline.

     

    Lees verder →
  • Coördinator Techniek en veiligheid (24-36)

     

    Wil jij zorgdragen voor het beheer en onderhoud van gebouwen, je bezighouden met inkoop en contractbeheer en het coördineren van de certificeringen, arbeidsomstandigheden en veiligheid? Kom dan bij ons werken als Coördinator Techniek en Veiligheid bij de Raphaëlstichting!

    De Raphaelstichting zoekt voor haar hoofdkantoor in Schoorl een coördinator Techniek (Technisch Beheer) en Veiligheid (Arbo, BHV, Brandveiligheid)

    24-36 uur per week

    Wat ga je doen?

    Als coördinator techniek en veiligheid ben jij het centrale aanspreekpunt voor alle zaken op het gebied van technisch beheer, huisvesting, arbeidsomstandigheden en veiligheid. Je werkt nauw samen met je collega’s; een coördinator inkoop, een adviseur huisvesting en een coördinator milieu en duurzaamheid en met alle facilitaire collega’s op de verschillende locaties. Samen leveren jullie advies en dienstverlening om de Raphaelstichting van een duurzame, kwalitatieve en veilige woon – en werkomgeving te voorzien om zo goed mogelijk de zorg voor onze cliënten te kunnen leveren.

    Jij voelt je thuis in de rol van aanjager, adviseur, verbinder, bewaker, beleidsmaker, expert, spin in het web. Jij vindt het heerlijk om vanuit een helicopterview je collega’s te ondersteunen bij hun vragen, hen te voeden met kennis over de meest recente wet- en regelgeving zodat je samen de vertaling kan maken naar de praktijk, beleid en advies aan collega’s.

    Je loopt net zo warm voor het maken van onderhoudsjaarplannen, vastgoeddossiers als voor het begeleiden van een verhuizing, het maken van een jaarplan voor BHV opleidingen of brandveiligheidsoefeningen. Je ondersteunt je collega’s van Inkoop bij de uitvoering van de afspraken uit contracten en draagt je steentje bij aan het behalen van een Green certificate, in het kader van duurzaamheid.

    Het geeft je energie om processen en de samenwerking binnen de organisatie te verbeteren. Je luistert graag naar de wensen van de klant om deze vervolgens te vertalen naar passende dienstverlening.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal FWG 55, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2853 en €4211 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden uit te kunnen voeren.
    • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

    Wij vragen:

    • Een relevante opleiding op hbo-niveau richting Facilitair/Vastgoedmanagement/Vastgoed & gebouwbeheer.
    • Minimaal 3 jaar relevante ervaring in verband met jouw coördinerende rol binnen de organisatie.
    • Jij hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van huisvesting en inrichting, van Arbo- milieu- en veiligheidswetgeving en van veiligheids- en inspectierichtlijnen, met name op het gebied van zorg.
    • Projectmatig werken kan je als geen ander: je weet de verschillende fasen binnen projectmanagement, en vergeet ook vooral de evaluatie van een belangrijk project niet!
    • Je hebt affiniteit met zorg, duurzaamheid, energie en milieu.
    • Ervaring in aanbestedingstrajecten en (uitvoering en borging van) inkoopprocessen is een pre.
    • Je bent een prettige collega, die betrokken, accuraat, klantvriendelijk, empathisch en flexibel is of zich in een van deze competentie herkend!
    • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden, kan gevraagd en ongevraagd adviseren.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Judith Hamers via whatsapp op 06-38298406 of stel je vraag per mail op solliciteren@raphaelstichting.nl

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline.

    Lees verder →
  • Flexkracht Begeleider Woonhuizen

    Wil jij flexibel aan de slag bij Novalishoeve? Solliciteer dan nu!

    Wat ga je doen?

    Novalishoeve is een biologisch boerenbedrijf gevestigd op Texel. Naast onze hoofdlocatie in Den Hoorn, hebben we ook 16 zelfstandige woonplekken en een steunpunt in Den Burg.  We bieden professionele zorg en werkplekken aan jong volwassenen met een psychiatrische zorgvraag en/of een licht verstandelijke beperking. Ons doel is om mensen zich te laten ontwikkelen en te begeleiden naar passend werk. De veilige omgeving, de structuur en het werkritme op de boerderij dragen daaraan bij.

    Voor de woonlocatie zijn we op zoek naar een collega die flexibel diensten bij ons wil draaien. Als flexkracht ben je flexibel inzetbaar, bij openstaande diensten, verlof en ziekte van de vaste medewerkers. Jij bepaalt altijd zelf wanneer je werkt. Ideaal te combineren met een gezin of eventueel andere baan. Je begeleidt bij alle voorkomende groepswerkzaamheden op het woonhuis. Samen met je collega’s draag je zorg voor de begeleiding en verzorging van de bewoners. Voor de meeste bewoners is overzicht, duidelijkheid en rust belangrijk en daar speel je dus een belangrijke rol in. Lijkt een baan als begeleider binnen de gehandicaptenzorg jou wat? Ben je graag buiten, op het prachtige Texel, en wil je samenwerken met een team van gemotiveerde collega’s? Hier doe je er écht toe, dus solliciteer snel!

    De Novalishoeve is onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland. We begeleiden mensen met psychische/psychiatrische problematiek, gedragsproblematiek en/of een verstandelijke beperking.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, in schaal 35. Dat betekent dat je een salaris tussen de €1920 en €2583 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Een flexibel contract, waarbij jij bepaalt wanneer je werkt.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een leuke baan, waarin een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.
    • Ruimte voor bijscholing, het volgen van cursussen en interessante opleidingen.

     

    Wij vragen:

    • Een collega met een afgeronde mbo-3 opleiding richting MMZ, pedagogiek of een soortgelijke opleiding.
    • Een flexibele beschikbaarheid.
    • Aantoonbare ervaring met het werken in de gehandicaptenzorg of met het geven van begeleiding aan mensen met een verstandelijke beperking. Je kan door jouw ervaring goed inspelen op de begeleidingshulpvraag en biedt structuur en veiligheid.
    • De antroposofische werkwijze is jou bekend of je bent bereid dit te leren.
    • Communicatieve vaardigheden: jij staat stevig in je schoenen, weet op een fijne manier te communiceren met je collega’s en bewoners. Op die manier kun jij je goed verbinden met onze cliënten.
    • Een collega die kan reflecteren op zijn/haar eigen handelen en op dat van een ander. Als team willen we groeien en daarbij is feedback en leren van ons eigen handelen ontzettend belangrijk.

     

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter Judith Hamers. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-38298406.

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

     

     

     

     

    Lees verder →