• Financiëel Administratief Medewerker

    (16 uur)

    Cijfertjes, helemaal jouw ding. Met jouw positieve en spontane instelling zorg jij ervoor dat de cijfers bij de juiste debiteuren belanden, hoe? Jij zorgt ervoor dat de verkoopfacturen bij de juiste posten belanden. Hebben we in deze korte zinnen jouw passie voor cijfers bereikt? Solliciteer dan nu!

    Wat ga je doen?

    Samen met 6 andere collega’s ga jij ervoor zorgen dat de financiële administratie van onze stichting op rolletjes verloopt. Je bent verantwoordelijk voor het juist, tijdig en volledig vastleggen en verwerken van de verkoopfacturen van de verkooppunten op onze zorginstellingen. Je staat in nauw contact met onze zorginstellingen en debiteuren om de beheer van openstaande posten volledig onder controle te hebben. Een deel van de opdrachten worden handmatig aangeleverd en een deel wordt automatisch verwerkt.  Je werkt geheel zelfstandig en bent verantwoordelijk voor dit onderdeel van de afdeling. Je werkt 4 ochtenden in de week waarbij de werktijden variabel en door jou zelf in te vullen zijn.

     

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Een jaarcontract voor 16 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • De mogelijkheid om verschillende trainingen, cursussen en workshops te volgen om jouw kennis op pijl te houden.

     

    Wij vragen:

    • Je hebt een relevante opleiding/ervaring op mbo werk- en denkniveau.
    • Je hebt uitstekende kennis van Excel (draaitabellen, macro’s en formules)
    • Je hebt werkervaring als Financiëel Administratief medewerker.
    • Je hebt affiniteit met financiële systemen
    • Je bent accuraat, gedisciplineerd, klantvriendelijk en communicatief sterk
    • Je hebt cijfermatig inzicht.
    • je bent in staat om zelfstandig , resultaat – en kwaliteitsgericht te werken.

     

    Raphaëlstichting

    De Raphaëlstichting werkt volgens een antroposofisch geïnspireerde zorgvisie. Kijken naar wat goed gaat, accent op kwaliteiten, talenten, wensen en mogelijkheden van mensen. Wát voor (verstandelijke) beperking zij ook hebben. Dát kenmerkt de antroposofische zorg. Er werken ca 1.400 medewerkers op diverse locaties in Noord- en Zuid-Holland voor 1.200 cliënten van alle leeftijden. Het Centraal Bureau is gevestigd in Schoorl.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag als Financieel Administratief Medewerker bij ons aan de slag willen gaan? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel Financiëel administratief medewerker.

    Heb je inhoudelijke vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail of telefoon aan onze collega Hoofd financiële administratie , Jos Nanne, via j.nanne@raphaelstichting.nl of 085-2100106.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Lees verder →
  • Buurtverbinder

    (18 tot 24 uur per week)

    Samen thuis in de wijk, dat is ons doel. Speel jij hierin een sleutelrol?

    Wat ga je doen?

    Als Buurtverbinder ben je de spil in de wijk. Je startpunt zijn de cliënten van de Novalishoeve in hun eigen woonomgeving. Samen met hen bouw je aan verbinding in hun wijk en help je ze een eigen netwerk op te bouwen. Je stimuleert, motiveert, en faciliteert de cliënt om vanuit zijn eigen mogelijkheden hierin stappen te ondernemen. Het is voor jou vanzelfsprekend dat iedereen iets te bieden heeft en mee moet kunnen doen. Hierin ben je een voorbeeld voor je collega’s. Je werkt op basis van de Asset Based Community Development (ABCD) en positieve gezondheid.

    Je brengt buurtbewoners met elkaar in contact, staat aan de start van initiatieven in de wijk en neemt het voortouw in contacten met instanties en organisaties. Het ene moment sta je met buurtbewoners in de moestuin en het andere moment schuif je namens de Novalishoeve aan bij vergaderingen met belanghebbenden en ketenpartners.

    Wat is een Buurtverbinder / Community Building?
    Community building is het versterken, stimuleren en aanmoedigen van buurtverbindingen. De kern is het bouwen aan een sterke gemeenschap waar iedereen zich welkom voelt en op eigen wijze meedoet. Het gaat hierbij om bewoners, buren, familie, naasten en iedereen op en rond de locatie en om de cliënt heen. Community building zorgt voor een andere wooncultuur, waar alle betrokkenen op basis van hun eigen kracht (interesses, hobby’s, talenten) gezamenlijk met elkaar leven en werken. Voor de ontwikkeling van de vitale woongemeenschap wordt ingezet op de effectieve bewezen sociale interventie ABCD community building.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (GHZ), in schaal 50. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2631 en €3818 bruto per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • De keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden uit te kunnen voeren.
    • Een leuke baan, waarin een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.

    Wij vragen:

    • HBO werk- en denkniveau. Een relevante HBO-opleiding (Social work/Zorg) is een pré.
    • Werkervaring op het gebied van welzijn en in het verbinden van doelgroepen.
    • Ervaring in community building of affiniteit met community building en bereid je hierin te verdiepen en te ontwikkelen.
    • Ervaring met coaching en het leiden van veranderingen.
    • Ervaring met conflicthantering en je gaat gedoe niet uit de weg.
    • Ervaring met het organiseren van groepsbijeenkomsten.
    • Iemand die kan pionieren en goed kan omgaan met onzekerheid en vrije ruimte.
    • Iemand die gaat voor het eigenaarschap van cliënten en neemt niet over.
    • een gedreven teamplayer; je kunt goed en snel schakelen tussen contact met buren en cliënten en professionele vergadertafels;
    • iemand die goed kan reflecteren en leergierig is
    • iemand die het niet erg vindt dat elke werkdag er anders uit ziet en je bent bereid om weekenden en avonden te werken.

    Wie zijn wij?

    De Novalishoeve heeft naast de hoofdlocatie in Den Hoorn – Texel, 16 zelfstandige woonplekken en een steunpunt in Den Burg. Tevens begeleiden we cliënten en gezinnen in hun eigen woonsituatie over het hele eiland. De Novalishoeve is onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland. We begeleiden mensen met psychische/psychiatrische problematiek, gedragsproblematiek en/of een verstandelijke beperking.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je CV en motivatie per mail naar solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596.

    Voor inhoudelijke vragen over de vacature kan je contact opnemen met onze Directeur van de Novalishoeve Joost Heerschop. Dit kan per mail via info@novalishoeve.nl

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan we hier altijd mee in gesprek. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen we de vacature offline.

    Kennismaken op locatie is onderdeel van de selectieprocedure.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

     

    Lees verder →
  • Invalkracht Werkplaatsleider Zuivel

    (6 tot 14 uur vast per week, extra in vakanties)

    Wil jij bijdragen aan de vitaliteit van mens, plant en aarde? Kom dan werken op onze zorgboerderij de Noorderhoeve in Schoorl. Als werkplaatsleider zuivel ga je zowel aan de slag met het begeleiden van onze cliënten als het maken van de lekkerste zuivelproducten.

    Wat ga je doen?

    De melk van onze koeien wordt dagelijks verwerkt tot prachtige zuivelproducten, zoals kaas, karnemelk en yoghurt. Als werkplaatsleider zuivel ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden, het aansturen en monitoren van cliënten en het produceren van zuivelproducten.

    We bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), schaal 30, 35 of 40, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de € 1906 en € 3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
    • Een leuke baan met grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

    Wij vragen:

    • Een afgeronde zorgopleiding op minimaal MBO-niveau 3 en/of een afgeronde agrarische voedingsopleiding.
    • Je beschikt over kennis en affiniteit in het werken met mensen met een complexe zorgvraag.
    • Je hebt ervaring met zuivelverwerking en hebt technisch inzicht. Daarnaast ben je een echte aanpakker en houd je van fysiek werk.
    • Je kan gestructureerd werken en kan deze structuur ook aan cliënten bieden.
    • Door jou fijne communicatie weet je met de deelnemers een goede band op te bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
    • Je durft feedback te geven en te ontvangen.
    • Je hebt kennis of bent bereid om je te ontwikkelen in de antroposofische zorg.

    Wie zijn wij?

    De Noorderhoeve is een zorgboerderij aan de de duinrand van Schoorl. Wij bieden dagbesteding en woon-werkplekken aan mensen met een langdurige zorgvraag. We hebben 2 kleinschalige woonhuizen met ruimte voor in totaal 17 bewoners met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische zorgvraag. De Noorderhoeve is onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je CV en motivatie per mail naar solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596.

    Voor inhoudelijke vragen over de vacature kan je contact opnemen met Marije Graef. Dit kan per mail via m.graef@noorderhoeve.nl

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan we hier altijd mee in gesprek. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen we de vacature offline.

    Kennismaken op locatie is onderdeel van de selectieprocedure.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Lees verder →
  • Werkplaatsleider Zuivel

    (20 – 24 uur per week)

    Wil jij je bijdrage leveren aan vitaliteit van mens, plant en aarde? kom dan werken op de Noorderhoeve want die vitaliteit staat bij ons voorop! Op onze zorgboerderij Noorderhoeve in Schoorl zijn we op zoek naar een werkbegeleider voor de zuivelverwerking.  In deze functie begeleid je de cliënten in de dagbesteding met het produceren van onze zuivelproducten

    Wat ga je doen?

    Dagelijks word in onze zuivelwerkplaats de melk van onze eigen koeien verwerkt tot prachtige zuivelproducten te denken aan onder andere kaas, karnemelk en yoghurt. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden, het aansturen en monitoren van de cliënten en het produceren van de zuivelproducten. Van een aantal cliënten ben  je persoonlijk begeleider.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur)
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
    • Een leuke baan met grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit

    Wij vragen:

    • Een afgeronde zorgopleiding op minimaal MBO niveau 3 en/ of agrarische – voedingsopleiding
    • Je beschikt over kennis en affiniteit in het werken met cliënten met een complexe zorgvraag
    • Je hebt ervaring of affiniteit met zuivelverwerking en hebt technisch inzicht
    • je houd van aanpakken en houdt van fysiek werk
    • Je kan gestructureerd werken en je kan deze structuur ook aan cliënten bieden.
    • Je hebt kennis of bent bereid om  je te ontwikkelen in de antroposofische zorg en sociaaltherapie
    • Je kunt goed samenwerken, maar ook zelfstandig.
    • Door jou fijne communicatie weet je met de cliënten een goede band op te bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
    • Je durft feedback te geven en te ontvangen
    • Je werkt zorgvuldig en hygiënisch

    Wie zijn wij?

    De Noorderhoeve is een zorgboerderij een de duinrand van Schoorl en biedt dagbesteding en woon-werkplekken aan mensen met een langdurige zorgvraag. We zijn onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland. Bij ons werken ruim 40 mensen uit diverse doelgroepen met een ondersteunings-‘ educatie- of re-integratievraag. We hebben 2 kleinschalige woonhuizen met ruimte voor in totaal 17 bewoners met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische zorgvraag.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je CV en motivatie per mail naar solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp

    Voor inhoudelijke vragen over de vacature kan je contact opnemen met Marije Graef. Dit kan per mail via m.graef@noorderhoeve.nl

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan we hier altijd mee in gesprek. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen we de vacature offline.

    Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Lees verder →
  • (Senior) Ambulant Begeleider

    (20-28 uur)

    Ben jij op zoek naar een baan met veel vrijheid, een diverse caseload en een leuk team van collega’s? Kom dan werken als Ambulant Begeleider bij Queeste!

     Wat ga je doen?

    Als Ambulant Begeleider begeleid jij de cliënten in hun dagelijks leven. Queest biedt onder andere zorg aan mensen met een verstandelijke beperking en/of met psychiatrische problematiek. Jij helpt hen de regie te voeren over hun eigen leven, zodat zij zoveel mogelijk zelfstandig deel uit kunnen maken van de samenleving. De begeleiding die jij biedt, is afgestemd op de zorgvraag en persoonlijke leefsituatie van iedere cliënt. Wij geloven in zorg op maat. Samen met de cliënt onderzoek jij op welke manier er ondersteuning kan worden geboden. Deze ondersteuning werk je samen uit in haalbare doelen die passen binnen de WMO-domeinen.

    Jij bent als Ambulant begeleider zorginhoudelijk verantwoordelijk voor het dossier van de cliënt en hebt een eigen caseload afgestemd op jou en je meegebrachte kennis en ervaring. Je werkt in het team samen met andere ambulant begeleiders en senior begeleiders en wordt ondersteund door de casemanager. Jij bepaalt zelf je eigen planning! Dit geeft je ontzettend veel vrijheid in jouw werk. Doorgaans begeleid jij de cliënten aan huis, maar indien gewenst kan er ook op kantoor worden afgesproken. Waar nodig werk je actief samen met de samenwerkingspartners in de regio voor andere vormen van hulpverlening binnen de GGZ of bijvoorbeeld in de verslavingszorg.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40 of 45 ( afhankelijk van opleiding en ervaring). Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3452 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
    • Een leuke baan met grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit

    Wij vragen:

    • Een collega met een afgeronde MBO of HBO-opleiding richting bijvoorbeeld Maatschappelijke Zorg of Pedagogiek.
    • Ervaring met de LVB doelgroep en/of psychiatrie is een pré. Er komt veel op je af in de begeleiding, daarom is het fijn als jij de kennis hebt hoe te handelen.
    • Je staat stevig in je schoenen. Door jouw fijne communicatie weet je met de cliënten een goede band op de bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
    • Een zelfstandige collega: de verantwoordelijkheid voor je eigen planning en caseload vind jij heerlijk! Je bent veel alleen op pad, maar hebt altijd een team van collega’s op afstand om je heen, die jou kunnen helpen waar nodig.
    • Je bent in het bezit van een auto, elektrische fiets of fiets, die jou gedurende je dienst naar de cliënten kan vervoeren. Bij voorkeur ben je woonachtig in de regio Bergen ( BUCH).

    Wie zijn wij?

    Queeste is gevestigd in Alkmaar en maakt onderdeel uit van de Raphaëlstichting. We bieden zorg aan cliënten met een verstandelijke beperking en/of cliënten met psychiatrische problematiek, waarbij we geen leeftijds- of IQ-grenzen hanteren. In onze visie gaan we ervan uit dat een mens veel meer is dan zijn problemen: we kijken naar ‘heel de mens’.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken het team bij Queeste? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel (Senior) Ambulant Begeleider.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per WhatsApp via 06-86828596.

    Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Cidie Heijl (casemanager Ambulante begeleiding BUCH). Dit kan per mail via c.heijl@queeste.nl

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan we hier altijd mee in gesprek. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen we de vacature offline.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

    Lees verder →
  • Assistent Controller

    (32 – 36 uur per week, Centraal Bureau, Schoorl)

    Zijn het verzorgen van managementrapportages en het analyseren van financiële resultaten echt jouw ding? Vind jij het leuk om aanspreekpunt te zijn voor de zorglocaties en wil je bijdragen aan het verzorgen en bewaken van de begroting? Solliciteer dan nu!

    Wat ga je doen?

    Samen met 2 Controllers, 1 Assistent Controller en onder leiding van de concerncontroller, werk je, samen met jouw collega’s bedrijfsvoering, nauw samen in het team Control. Samen leveren jullie een belangrijke bijdrage aan het ontwikkelen van financieel en administratief beleid, en werk je mee aan tactische en strategische keuzes.

    Je verzorgt de managementrapportages en analyseert de financiële resultaten en ontwikkelingen. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de zorglocaties en draag je bij aan het verzorgen en bewaken van de begroting, prognose, en totstandkoming van de jaarrekening.

    Er zijn verschillende aandachtsgebieden om je eigen te maken, zoals de personele inzet, vastgoed en zorgverkoop. Voor elk van deze portefeuilles vindt er financiële verantwoording, monitoring en sturing plaats. Jij hebt dus een belangrijke rol!

    Inge, Assistent Controller, over het werken in het control team:

    “Ik werk nu een jaar met plezier bij de Raphaëlstichting op de afdeling Control. Als Assistent Controller ondersteun ik mijn collega’s met hun werkzaamheden, maar heb ik ook mijn eigen takenpakket. Doordat er altijd wel wat speelt, blijft het werk erg afwisselend. Binnen het team werken we veel samen, dus als ik vragen heb kan ik altijd wel bij een collega terecht. Hierdoor heb ik me het afgelopen jaar goed kunnen ontwikkelen. Door langs te gaan bij de verschillende instellingen, om bijvoorbeeld samen de financiële rapportages door te nemen, heb ik de organisatie al goed leren kennen. Ik vind het altijd leuk om langs te gaan bij een instelling, omdat je dan weer ziet waarvoor je je werkzaamheden doet.”

    Wat bieden wij?

    • Een zeer interessante functie in een professionele omgeving waarin er ruimte is om jezelf te ontwikkelen.
    • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, schaal 55. Dit betekent een bruto maandsalaris tussen de € 2938 en € 4304 per maand, op basis van een fulltime dienstverband (36 uur).
    • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met de intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd.
    • Goede aanvullende arbeidsvoorwaarden waaronder de mogelijkheid om vakantie-uren te kopen, een scholingsregeling, en een fiets-of computerplan.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, reiskosten- of thuiswerkvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.
    • Een afwisselende baan met een grote mate van zelfstandigheid en uitdaging.

    Wat neem je mee?

    • Je hebt een relevante opleiding/ervaring op hbo werk- en denkniveau.
    • Je hebt uitstekende kennis van Excel.
    • Je hebt werkervaring als Assistent Controller.
    • Je hebt een kritische blik en bent adviesvaardig.
    • Je hebt bij voorkeur kennis van financiering en marktontwikkelingen binnen de zorg.
    • Je hebt cijfermatig inzicht en een sterk analytisch vermogen.
    • Je werkt planmatig en weet hoofd- en bijzaken te scheiden, maar onderschat het belang van de details niet, en bent gewend om te werken met deadlines.

    Raphaëlstichting

    De Raphaëlstichting werkt volgens een antroposofisch geïnspireerde zorgvisie. Kijken naar wat goed gaat, accent op kwaliteiten, talenten, wensen en mogelijkheden van mensen. Wát voor (verstandelijke) beperking zij ook hebben. Dát kenmerkt de antroposofische zorg. Er werken ca 1.400 medewerkers op diverse locaties in Noord- en Zuid-Holland voor 1.200 cliënten van alle leeftijden. Het Centraal Bureau is gevestigd in Schoorl.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag als Assistent Controller bij ons aan de slag willen gaan? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel Assistent Controller.

    Heb je inhoudelijke vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail of telefoon aan onze collega Concerncontroller, Mirjam Slijkerman, via m.slijkerman@raphaelstichting.nl of 085-2100106.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

     

    Lees verder →
  • Adviseur Zorgverkoop

    (24-32 uur per week, Centraal Bureau, Schoorl)

    Zijn aanbestedingstrajecten, verkoopprocessen en contracten echt jouw ding? Houd jij van afwisseling, snel schakelen en werken met deadlines? Leg jij graag de verbinding tussen én met mensen? Solliciteer dan nu!

    Wat ga je doen?

    Jij bent samen met een ervaren collega Adviseur Zorgverkoop verantwoordelijk voor het contracteren van zorgkantoren, gemeenten en zorgverzekeraars om de zorg te kunnen financieren. De focus in deze functie ligt op het doorlopen van de verkoopprocessen in de Zorgverzekeringswet en het Sociaal Domein. Samen met je collega ben je de spil in dit proces en vorm je de verbinding tussen de interne en externe wereld van de Raphaëlstichting. Je voert de regie op het zorgverkoopproces, verzorgt aanbestedingstrajecten in het sociaal domein en onderhandelt over productieafspraken met zorgverzekeraars. Je signaleert trends en ontwikkelingen in het zorglandschap en weet deze op de juiste manier te vertalen naar de organisatie. En dit alles om een bijdrage te leveren aan de zorg voor onze cliënten.

    Je ontvangt leiding van de Manager Bedrijfsvoering. Het team Zorgverkoop bestaat uit twee Adviseurs Zorgverkoop, die samen met locaties en diverse functionarissen de zorgverkoop organiseren. De collega met wie je samenwerkt, heeft als aandachtsgebieden de Wlz en de grotere gemeenten in het Sociaal Domein en is het aanspreekpunt voor overkoepelende, strategische thema’s. Jullie zijn elkaars sparringpartners en werken nauw samen. Je krijgt de ruimte om bij te dragen aan de doorontwikkeling van de afdeling zorgverkoop binnen de Raphaëlstichting, zowel wat betreft jouw persoonlijke ontwikkeling als in de invulling van het vakgebied zorgverkoop binnen de organisatie.

    Wat bieden wij?

    • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, schaal 55. Dit betekent dat je tussen de € 2938 en € 4304 per maand verdient op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Er vindt een herwaardering plaats voor deze functie.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om vakantie-uren te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, reiskostenvergoeding, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden uit te kunnen voeren.
    • Een leuke baan met een grote mate van vrijheid en flexibiliteit.

    Wat neem je mee?

    • Je hebt HBO werk- en denkniveau.
    • Je hebt affiniteit met de zorg, kennis van en ervaring met de Wlz, Zvw en het Sociaal Domein.
    • Je bent van nature een verbinder en bent sterk relatiegericht, zowel met interne collega’s als externe samenwerkingspartners.
    • Je kunt jezelf moeiteloos positioneren, hebt een pro-actieve houding en neemt graag het initiatief.
    • Je hebt gevoel voor de commercie en onderhandelingen. Ervaring met aanbestedingstrajecten is een pré.
    • Je hebt een sterk analytisch vermogen en cijfermatig inzicht.
    • Je werkt planmatig en weet hoofd- en bijzaken te scheiden, maar onderschat het belang van de details niet.
    • Omdat je voor deze functie ook veel reist naar verschillende locaties, is een rijbewijs en eigen auto noodzakelijk.

    Raphaëlstichting

    De Raphaëlstichting werkt volgens een antroposofisch geïnspireerde zorgvisie. Kijken naar wat goed gaat, met het accent op de kwaliteiten, talenten, wensen en mogelijkheden van mensen, welke (verstandelijke) beperking zij ook hebben. Dát kenmerkt de antroposofische zorg. Er werken ca 1.400 medewerkers op diverse locaties in Noord- en Zuid-Holland voor 1.200 cliënten van alle leeftijden. Het Centraal Bureau is gevestigd in Schoorl.

    Interesse of heb je nog vragen?

    De begeleiding van de werving- en selectieprocedure word ondersteund vanuit  GezondKnowHow, in de persoon van Mathé Beijer.

    Herken jij je in dit profiel en voldoe je aan de eisen? Solliciteer direct! Voor algemene informatie over de vacature kun je contact opnemen met Mathé Beijer via info@gezondknowhow.nl of telefonisch via nummer 06 29 21 95 11. Wil je solliciteren naar deze vacature, dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV per e-mail op info@gezondknowhow.nl.

    Lees verder →
  • Arts VG

    (36 uur per week)

    Wil jij je dagelijks laten verrassen door de bijzondere ontmoetingen met onze cliënten, die vaak erg goed met ‘het hart kunnen luisteren’? Zou het bij je passen om je aan te sluiten bij een organisatie die zich laat inspireren door het antroposofische gedachtegoed (ook al ken je deze nu nog niet?)? Voel je dan vooral heel welkom om contact met ons op te nemen, zodat je als Arts VG bij ons aan de slag kunt gaan!

    Wat ga je doen?

    Als Arts VG adviseer je cliënten, verwanten, medewerkers en medisch specialisten over medische vraagstukken. Je zult je onder meer bezighouden met controles rondom cliënten met specifieke vragen op het gebied van gedragsproblematiek, epilepsie en het gebruik van psychofarmaca. Ook zul je preventieve zorg verrichten volgens de hiervoor gestelde richtlijnen, houd je je bezig met het toepassen van de Wet Zorg en dwang en denk je mee in beleidsmatige zaken binnen de Raphaëlstichting aangaande medische vraagstukken. Verder neem je deel aan de regionale Arts VG Achterwachtdiensten.

    Als Arts VG ben je in overleg werkzaam op onze locaties in Noord-Holland (Middenbeemster, Haarlem en regio Alkmaar). Je zult voor verschillende doelgroepen werkzaam zijn, zowel intra- als extramuraal. Zo wordt er ook zorg verleend aan diverse kleinschalige woon-zorglocaties en een kinderdagverblijf.

    Je werkt nauw samen met de huidige. ervaren Arts VG. Op de diverse locaties zijn een huisarts, gedragsdeskundigen, verpleegkundigen, persoonlijk begeleiders, medisch secretaresses en verschillende paramedici werkzaam, zodat er sprake is van een multidisciplinaire setting met veel samenwerking.

    Kortom, een gevarieerde baan met grote diversiteit per locatie. Hierbinnen is uiteraard ruimte voor jouw eigen specialisatie of voorkeuren binnen het complete zorgaanbod van de Arts VG.


    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan en de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
    • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

    Wij vragen:

    • Je bent afgestudeerd arts VG.
    • Door jouw fijne communicatie weet je duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
    • Je kunt gestructureerd werken en je kunt deze structuur ook bieden aan zowel collega’s als bewoners.
    • Je hebt interesse in de antroposofie en de toepassing hiervan in jouw vakgebied.
    • Je bent in het bezit van een rijbewijs.
    • Je kunt goed samenwerken, maar ook zelfstandig.

    Wie zijn wij?

    De Raphaëlstichting biedt zorg aan mensen met een verstandelijke beperking, NAH, en is daarnaast actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Er werken 1.400 medewerkers op diverse locaties in Noord- en Zuid-Holland voor 1.200 cliënten van alle leeftijden. De Raphaëlstichting werkt vanuit een antroposofisch geïnspireerde zorgvisie waarin de individuele ontwikkeling van cliënt en medewerker vooropstaat. Binnen een intensief gemeenschapsleven is er veel aandacht voor kunst en cultuur. Het Centraal Bureau is gevestigd in Schoorl.

    Interesse

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel Arts VG.

    Heb je nog inhoudelijke vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze artsen VG José Zuijdam 06-8687501 en Rob Jongbloed 06-23332835, of stel je vraag per mail op solliciteren@raphaelstichting.nl

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. We vinden het belangrijk dat jij op de juiste plek terechtkomt. Daarom is het meelopen van een dienst, onderdeel van de sollicitatieprocedure.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Lees verder →
  • Verpleegkundig Specialist

     (28 – 36 uur per week)

    Leren luisteren
    Werken volgens het boekje gaat vaak niet bij onze cliënten. Daarom zijn wij op zoek naar een verpleegkundig specialist die zorg op maat wil leren geven aan cliënten met een verstandelijke beperking. Een verpleegkundig specialist die als mens wil blijven oefenen in het “leren luisteren”. Want voordat je toekomt aan analyseren, samenwerken, geduld hebben en creatieve oplossingen verzinnen, is het belangrijk eerst goed te luisteren en zo je cliënten écht te zien.

    Alleen met het hart kun je goed zien.
    Wil je je aansluiten bij een organisatie die zich laat inspireren door het antroposofische gedachtegoed (ook al ken je dit nu nog niet)? En wil je je dagelijks laten verrassen door de bijzondere ontmoetingen met onze cliënten, die vaak heel goed “met het hart kunnen luisteren”? Voel je dan vooral heel welkom om je als verpleegkundig specialist bij ons aan te sluiten.

    Maatwerk in de praktijk: hoe ziet dat eruit?
    Eerst hoog over: je krijgt bijvoorbeeld te maken met gedragsproblematiek, epilepsie en maakt gebruik van psychofarmaca. Maar ook met preventie volgens de richtlijnen van Healthwatch programma’s. Daarnaast zet je jouw ervaring en kennis in voor de optimalisatie van de werkprocessen. Dit alles voor verschillende doelgroepen, zowel intra- als extramuraal, en op verschillende locaties: van het bruisende Haarlem tot de uitgestrekte polders van de Middenbeemster.

    In de praktijk: voor de ene cliënt met buikpijn ga je de medische molen door en bij de ander ga je op zoek naar veranderingen in de omgeving. Bij de ene cliënt laat je laagdrempelig een röntgenfoto maken, omdat zij doorloopt met een gebroken heup ondanks de pijn. Bij de andere cliënt wil je juist zo min mogelijk naar het ziekenhuis, omdat hij daarna weken angstig is en zichzelf beschadigt. Als (toekomstig) verpleegkundig specialist ben je dus continu aan het afwegen welke informatie je nodig hebt om tot een beleid of behandeling te komen en ook vooral wat je achterwege kunt laten vanwege de belasting van de diagnostiek. Je denkt mee in complexe casuïstiek, waarbij je jouw medische kennis ook inzet om bijvoorbeeld gedragsproblemen te analyseren.

    Je bent zelfstandig behandelaar en verleent geprotocolleerde medische zorg aan cliënten met een combinatie van een verstandelijke beperking, psychische klachten en/of psychiatrische stoornissen. Ook ben je verantwoordelijk voor de integraliteit van het behandelproces en coördineer je behandeling en zorgverlening. Je bent verantwoordelijk voor de behandeling volgens de normen van de beroepsgroep, de WGBO en de professionele standaard, aansluitend bij de situatie van de cliënt en de kaders van onze organisatie.

    Je kunt je ontwikkelen in expertises waar jij affiniteit mee hebt. Je werkt nauw samen met twee ervaren AVG’s van de Raphaëlstichting die jou met raad en daad ondersteunen bij je ontwikkeling en scholing. Ook werk je samen met onze AIOS: we zijn immers opleider voor zowel de AVG als de VIOS. Daarnaast werk je nauw samen met andere disciplines, zoals gedragsdeskundigen, verpleegkundigen, therapeuten en huisartsen verdeeld over verschillende locaties. Gezamenlijk leveren jullie een bijdrage aan de kwaliteit van de zorg.

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg, in schaal 45, 50 of 55, gebaseerd op je ervaring en opleiding. Dit betekent dat je een salaris tussen de € 2381 en € 4304 verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Een contract voor onbepaalde tijd.
    • Je krijgt een grote mate van zelfstandigheid binnen een hecht team.
    • Een laptop en telefoon om jou te ondersteunen in het werk.
    • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
    • Duurzame inzetbaarheid is een belangrijk thema in de CAO Gehandicaptenzorg. Je krijgt de beschikking over een PBL-budget, die je kunt inzetten voor duurzame inzetbaarheid, vrije tijd en/of het Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden.
    • Een werkomgeving die zich uitstrekt over prachtige zorglocaties in Noord en Zuid-Holland.

    Wij vragen:

    • BIG-geregistreerd verpleegkundig specialist.
    • Je beschikt over een afgeronde opleiding Master Advanced Nursing Practice, volgt deze opleiding momenteel of bent bereid deze te gaan volgen.
    • Je hebt een registratie in het Verpleegkundig Specialisten Register.
    • Je hebt ervaring met het bieden van diagnostiek en behandeling in de GHZ.
    • Je bent graag in ontwikkeling, je bent daar ook actief mee bezig en hebt een passie voor je werk.
    • Je bent goed in staat aansluiting te vinden bij de cliënt en bij het netwerk van de cliënt.
    • Je beschikt over eigen vervoer (onze locaties liggen mooi in het groen, en zijn daardoor het best bereikbaar met de auto).
    • Affiniteit met het antroposofisch mensbeeld is een pré.

    Wie zijn wij?
    De Raphaëlstichting biedt zorg aan mensen met een verstandelijke beperking en is daarnaast actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Er werken 1.400 medewerkers op diverse locaties in Noord- en Zuid-Holland voor 1.200 cliënten van alle leeftijden. De Raphaëlstichting werkt vanuit een antroposofisch geïnspireerde zorgvisie waarin de individuele ontwikkeling van cliënt en medewerker vooropstaat. Binnen een intensief gemeenschapsleven is er veel aandacht voor kunst en cultuur. Het Centraal Bureau is gevestigd in Schoorl.

    Interesse?
    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596.

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kun je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden, halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan wij altijd met diegene in gesprek.

    Wij vinden het belangrijk dat je op de juiste werkplek terechtkomt. Daarom is een eventuele meeloopdienst altijd onderdeel van de sollicitatieprocedure.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

     

    Lees verder →
  • Flexkracht Begeleider Woonhuis

    Werken, aangepast op jouw beschikbaarheid en mogelijkheden. Flexibel werken op de Noorderhoeve in een hecht team, waar jij echt van betekenis kan zijn!

    Voor de woonlocaties zijn we op zoek naar een collega die flexibel diensten bij ons wil draaien. Als flexkracht ben je flexibel inzetbaar, bij openstaande diensten, verlof en ziekte van de vaste medewerkers. Jij bepaalt altijd zelf wanneer je werkt. Ideaal te combineren met een gezin of eventueel andere baan.

    Wat ga je doen?

    De Noorderhoeve is een zorgboerderij een de duinrand van Schoorl en biedt dagbesteding en woon-werkplekken aan mensen met een langdurige zorgvraag. We zijn onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland. We hebben 2 kleinschalige woonhuizen met ruimte voor in totaal 17 bewoners met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische zorgvraag.

     Je begeleidt bij alle voorkomende groepswerkzaamheden op het woonhuis. Samen met je collega’s draag je zorg voor de begeleiding en verzorging van de bewoners. Voor de meeste bewoners is overzicht, duidelijkheid en rust belangrijk en daar speel je dus een belangrijke rol in. Lijkt een baan als begeleider binnen de gehandicaptenzorg jou wat? Wil je samenwerken met een team van gemotiveerde collega’s? Hier doe je er écht toe, dus solliciteer snel!

    Wil je niet als flexkracht aan de slag, maar lijkt een baan als persoonlijk begeleider bij de Noorderhoeve jou iets? Check dan snel deze vacature: Persoonlijk Begeleider

    Wij bieden jou:

    • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, in schaal 35. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2110 en €3009 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
    • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
    • Een flexibel contract, waarbij jij bepaalt wanneer je werkt.
    • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
    • Een leuke baan, waarin je veel zelfstandigheid hebt, een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.
    • Ruimte voor bijscholing, het volgen van cursussen en interessante opleidingen.

    Wij vragen:

    • Een collega met een afgeronde mbo-3 opleiding richting MMZ, pedagogiek of een soortgelijke opleiding.
    • Een beschikbaarheid van minimaal 3 uur per week. Je springt bij gedurende drukke perioden, openstaande diensten op vakantie. De diensten vallen van maandag tot en zondag tussen 7:00 uur en 22:00 uur. De ochtenddienst is van 7:00-09:00/10:00, de avonddienst start om 15:00 uur en eindigt om 22:00. Overdag zijn de cliënten naar de dagbesteding en ’s nachts is er een slaapwacht aanwezig.
    • Ervaring met het geven van begeleiding aan mensen met een verstandelijke beperking of psychiatrische zorgvraag is een pre. Je kan door jouw ervaring goed inspelen op de begeleidingshulpvraag en biedt structuur en veiligheid.
    • De antroposofische werkwijze is jou bekend of je bent bereid dit te leren.
    • Jij staat stevig in je schoenen: je staat soms alleen op de woongroep, en dat betekent dat jij in staat moet zijn om overzicht te houden, ook wanneer de dag net even anders loopt dan gepland.
    • Je hebt een fijne manier van communiceren, met zowel je collega’s als de bewoners.

    Interesse?

    Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

    Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596.

    Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

    Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Lees verder →