De Raphaëlstichting biedt zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Zij is daarnaast actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg.

Er werken 1.400 medewerkers op diverse locaties in Noord- en Zuid-Holland voor 1.200 cliënten van alle leeftijden.

De Raphaëlstichting werkt vanuit een antroposofisch geïnspireerde zorgvisie waarin de individuele ontwikkeling van cliënt en medewerker voorop staat. Binnen een intensief gemeenschapsleven is er veel aandacht voor kunst en cultuur. Het centraal bureau is gevestigd in Schoorl.

Klik op een plaatsnaam in de kaart voor meer informatie. Of klik hierna op:  Alkmaar, Amsterdam, Broek op Langedijk, Burgerbrug, Den Haag, Den Hoorn, Haarlem, Middenbeemster, Oterleek, Schoorl/Bergen, Sijbekarspel, Tuitjenhorn, Warder, Wieringerwerf.

Klik hier voor alle adressen

Den Hoorn Wieringerwerf Burgerbrug Tuitjenhorn Sijbekarspel Schoorl Alkmaar Warder Oterleek Amsterdam Haarlem Den Haag Broek op Langedijk Middenbeemster