Zondag 7 mei benefietconcert in de Herboren Toren

Op zondag 7 mei is er een benefietconcert in de Herboren Toren, ten bate van deze Bergh schuur. Het wordt een echte gezinsmiddag.

Het programma begint met klassieke luistermuziek, gespeeld door Ed Stokman op zijn gitaar. Na de pauze, met koffie, thee, lekkere sapjes en hapjes, is er een “meespeel en -zing programma”. Wij zullen zelf iets laten horen met onze Crown and Mountain Singers en ook Ed zal met zijn zoon Levi een aantal meezingliedjes presenteren. Neem vooral ook je eigen instrument mee, zodat je misschien mee kunt spelen! Je kunt ook een verzoeknummer indienen, maar laat dat van te voren even weten.

En wil je zelf iets laten horen? Dat is mogelijk op het open podium. Geef je hiervoor wel op, zodat we het allemaal goed kunnen regelen. (dat kan via tel van Lies).

Het belooft een leuke middag te worden. Zie de flyer voor de exacte informatie.