Opbrengst golftoernooi voor een Motomed voor Rudolf Steiner Zorg

Sponsorgolftoernooi  Raphaelstichting Drukkerij SpringerUItDe tweede editie van het sponsorgolftoernooi op 12 juni was evenals vorig jaar zonovergoten. Sponsors en deelnemers (en een aanvullende bijdrage van het Raphaëlfonds) maakten de aanschaf van een Motomed voor Rudolf Steiner Zorg mogelijk. De leverancier van de Motomed had een exemplaar neergezet waar deelnemers, maar ook bewoners van Rudolf Steiner Zorg zélf op konden oefenen. Al trappend, ‘fiets’ je door Den Haag, Rotterdam, over een mooie hei of Rio de Janeiro (jawel!). Ook kun je waterfietsen door de Amsterdamse grachten.
De ervaringen op Rudolf Steiner Zorg met een geleend exemplaar waren zó positief dat ze direct reageerden toen in november een oproep kwam om een project aan te melden.
Winnaar van het toernooi was Marinus van der Meulen. Hij vond het een beetje beschamend om als oud-bestuurder van één van de organisatoren van het toernooi een prijs in ontvangst te nemen, maar gaf toch toe blij te zijn omdat hij nog nooit een prijs had gewonnen…  > fotoimpressie