Samen kijken naar wat je kunt en wat je mogelijkheden zijn. Met open blik en interesse in elkaar. Dát is de uitdaging waar je elke dag weer mee te maken hebt. Dat maakt het werk bij de Raphaëlstichting zo afwisselend en boeiend.

Wil je ontdekken wat jouw talenten zijn en wil je helpen om de talenten van cliënten te ontwikkelen en zichtbaar te maken, kom dan naar een van onze informatieavonden waar ook volop gelegenheid is tot het stellen van vragen. Doel van de avond is kennismaken met elkaar en informatie delen. Wie weet word je enthousiast en zie je een leuke baan of stageplek bij ons voor je.

De Raphaëlstichting organiseert regelmatig informatieavonden. Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mail naar: ontdekjetalenten@raphaelstichting.nl.

Filmpjes

In onze visie spelen de kernwaarden gemeenschapsvorming, omgevingskunde, ontwikkelingsgerichte begeleiding, relatievorming, ritme en rituelen en beroepsontwikkeling een belangrijke rol. Deze waarden zijn in korte filmpjes in beeld gebracht. Klik hier om de filmpjes te bekijken.

Op ons You Tubekanaal staan tevens filmpjes van enkele woon- en werklocaties. > klik hier
En … je kunt je ook opgeven voor onze nieuwsbrief, klik hier.