Toekomst Rudolf Steiner Zorg

Update – dinsdag 28 juni
Op 27 en 28 juni zijn medewerkers en verwanten in een informatiebijeenkomst bijgepraat over de huidige stand van zaken. De vragen en antwoorden worden komende week op deze website gedeeld en geactualiseerd. Daarnaast wordt er een globale weergave gegeven van de bijeenkomst in de vorm van een verslag. Deze wordt in de eerste week van juli beschikbaar gesteld.

Update – dinsdag 7 juni

Sinds 2006 is Rudolf Steiner Zorg in Den Haag onderdeel van de Raphaëlstichting. Dagelijks bieden onze collega’s hier betrokken en liefdevolle zorg aan bewoners. Momenteel zijn we ons aan het oriënteren op de mogelijkheden of en op welke manier andere zorgorganisaties de zorgactiviteiten van Rudolf Steiner Zorg in Den Haag kunnen continueren.

Om medewerkers en verwanten in vroeg stadium te blijven betrekken, zijn zij afgelopen maanden op de hoogte gehouden per brief en tijdens informatiebijeenkomsten. Op dinsdag 7 juni ontvangen medewerkers en verwanten een brief over de huidige stand van zaken.

Vraag en antwoord
Veelgestelde vragen en antwoorden rondom de toekomst van Rudolf Steiner Zorg kunt u hieronder nalezen. Dit overzicht wordt geactualiseerd op basis van de voortgang en ontwikkelingen in dit traject.

Bekijk de veelgestelde vragen & antwoorden (versie 7 juni)

—————————————————————————————————