Toekomst Rudolf Steiner Zorg

Update – woensdag 28 september
Op woensdag 28 september zijn de medewerkers en verwanten van de V&V-zorg bij Rudolf Steiner Zorg in een informatiebijeenkomst bijgepraat over de huidige stand van zaken. Op maandag 3 oktober praten we de medewerkers en verwanten bij de van de VG-zorg. Vervolgens worden in de week van 3 oktober de vragen en antwoorden over dit onderwerp op deze website aangevuld en geactualiseerd.

(Aanvullend op het verslag van 27 juni kunnen we vermelden dat Lievegoed (VG) de intentieverklaring met twee maanden heeft verlengd)

Vraag en antwoord
Veelgestelde vragen en antwoorden rondom de toekomst van Rudolf Steiner Zorg kunt u hieronder nalezen. Dit overzicht wordt geactualiseerd op basis van de voortgang en ontwikkelingen in dit traject.

Bekijk de veelgestelde vragen & antwoorden (versie 7 juli)

Achtergrond
Sinds 2006 is Rudolf Steiner Zorg in Den Haag onderdeel van de Raphaëlstichting. Dagelijks bieden onze collega’s hier betrokken en liefdevolle zorg aan bewoners. Momenteel zijn we ons aan het oriënteren op de mogelijkheden of en op welke manier andere zorgorganisaties de zorgactiviteiten van Rudolf Steiner Zorg in Den Haag kunnen continueren.

Om medewerkers en verwanten in een vroeg stadium te blijven betrekken, zijn zij afgelopen maanden op de hoogte gehouden per brief en tijdens informatiebijeenkomsten.

—————————————————————————————————