Geniet op deze plek na van de geweldige optredens, lachende gezichten en de fijne sfeer op het festival.

Wat een feest!
Op 14 & 15 juli vierde de Raphaëlstichting haar 50-jarig jubileum met een geweldig tweedaags festival. Samen met cliënten, hun ouders en verwanten, vrijwilligers, medewerkers en hun gezinnen hebben we genoten van dit bijzondere moment.

De Raphaëlstichting heeft als missie om samen te werken aan een betekenisvol leven. En dat hebben we tijdens ons jubileum zeker gedaan, op een manier die bruiste van creativiteit en betekenis. Het thema van het festival was “Festival van je dromen”, en we hebben die dromen werkelijkheid laten worden!

Het terrein bij locatie Bij Huub in Alkmaar was omgetoverd tot een waar festijn. Er was muziek op het podium, een prachtige kunstexpositie, een gezellig sport- en spelveldje, , ontspannende yoga en een zintuigenplein om van te genieten. Dit alles onder het genot van heerlijke hapjes en drankjes, grotendeels gemaakt door onze eigen werkplaatsen.

Wat het echt betekenisvol maakte, was de voorbereiding die maanden van tevoren begon. Cliënten en medewerkers werkten samen in werkgroepjes om een prachtig palet aan muziek, kunst, versieringen en lekkernijen voor te bereiden. Hun enthousiasme en inzet hebben geleid tot een onvergetelijk feest voor ons allemaal!

De reacties van de aanwezigen waren hartverwarmend. “Ik heb mijn ogen uitgekeken”, “Het is hier héél leuk!” en “Wat is het mooi georganiseerd!”. Vooral bij het podium en in de silent disco zagen we lachende gezichten en dansende mensen, en dat gaf een geweldige sfeer aan het hele terrein.

We zijn ontzettend dankbaar voor de steun die we hebben gekregen om dit festival mogelijk te maken. Onze grote dank gaat uit naar de locaties en sponsoren, die ons hebben gesteund. Het grootste gedeelte is gefinancierd vanuit sponsoren. Ook willen we alle ondernemers, stichtingen, fondsen, leveranciers, vrijwilligers, bewoners en deelnemers in de werkplaatsen bedanken, want zij hebben allemaal een waardevolle bijdrage geleverd aan dit droomfestival.

Wij genieten nog even na van alle mooie foto’s en filmpjes.

18 juli 2023