Persoonlijk Begeleider Tobiasgroep

(24 – 32 uur)

Voor de woongroep Tobiasgroep, waar acht volwassenen 7 mannen en 1 vrouw wonen met een complexe zorgvraag, zijn wij op zoek naar een enthousiaste begeleider. De leeftijden van de bewoners liggen tussen de 24 en 62 jaar. Onze bewoners vragen om voorspelbaarheid, positieve bevestiging, nabijheid, veiligheid en hartelijkheid.

Wat ga je doen?
Het emotioneel ontwikkelingsniveau van de meeste bewoners is zeer laag. Naast een verstandelijke beperking en een laag emotioneel ontwikkelingsniveau is er veelal sprake van ernstige gedragsproblematiek, te weten verbale, fysieke agressie, dwanghandelingen en automutilatie. Meeste bewoners zijn op zichzelf gericht. Naast verzorging gaat het qua begeleiding om nabijheid, het bieden van een dagstructuur, zinvolle activiteiten zoals: ADL, wandelen, zwemmen, samen eten, muziek maken, aangepaste communicatie, het onderhouden en verzorgen van een goed leefmilieu.

Als persoonlijk begeleider ben je verantwoordelijk voor het opstellen en het uitvoeren van het zorgplan. Je staat in nauw contact met de verwanten en houdt contact met verschillende disciplines

Je begeleidt bij alle voorkomende groepswerkzaamheden op het woonhuis. Samen met je collega’s draag je zorg voor de begeleiding en verzorging van de bewoners. Voor de meeste bewoners is overzicht, duidelijkheid en rust belangrijk en daar speel je dus een belangrijke rol in. Lijkt een baan als begeleider binnen de gehandicaptenzorg jou wat? Wil je samenwerken met een team van gemotiveerde collega’s? Hier doe je er écht toe, dus solliciteer snel!

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 45. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2381 en €3452 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur)
  • Een jaarcontract voor 24 – 32 uur per week, afgestemd op jouw wensen en mogelijkheden. Uiteraard met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • De mogelijkheid om verschillende trainingen, cursussen en workshops te volgen om jouw kennis op pijl te houden.

Wij vragen:

• Een collega met een afgeronde opleiding richting Maatschappelijke Zorg of Pedagogiek (minimaal mbo-3 niveau).
  • Je beschikt over kennis en affiniteit in het werken met bewoners met een complexe zorgvraag.
  • Je kan gestructureerd werken en je kan deze structuur ook aan bewoners bieden.
  • Je hebt kennis of bent bereid om je te ontwikkelen in de antroposofische zorg en sociaaltherapie.
  • Je kunt goed samenwerken, maar ook zelfstandig.
  • Door jouw fijne communicatie weet je met de bewoners een goede band op de bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
  • Je durft feedback te geven en te ontvangen.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per WhatsApp via 06-86828596.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.