Door de inspanningen van de Stichting Vrienden van Midgard kunnen projecten voor Midgard financieel mogelijk gemaakt worden waardoor het leven van de bewoners, kinderen en medewerkers van Midgard en kinderdagcentrum De Appelboom  aangenamer wordt.
Zo werden bijvoorbeeld muziekinstrumenten, speeltoestellen en bussen aangeschaft en kon het zwembad door een renovatie behouden blijven. Recent is een nieuwe rolstoelbus door donateurs van de stichting Vrienden van Midgard en vele giften en acties aangekocht. Er zijn nog veel wensen voor de toekomst, die wij mede met hulp van donateurs en giften hopen te realiseren.

Als u voor minimaal € 30,00 per jaar donateur wordt dan krijgt u 2x per jaar het blad METELKAAR, een uitgave van Midgard waarin u alles kunt lezen over het wel en wee van Midgard en De Appelboom en interessante artikelen kunt lezen over de antroposofie. Dit blad wordt ook mede gefinancierd door de Stichting Vrienden van Midgard.

Aanmelden
Door e-mail te sturen naar lubdeheer@gmail.com of een briefje met uw gegevens te sturen naar: Secretariaat Stichting Vrienden van Midgard, Witte Duifstraat 28, 1562 AW Krommenie kunt u zich aanmelden als donateur. Meld hierin uw naam en adres.

Donaties en giften kunnen overgemaakt worden op  rekeningnummer NL10 INGB 00041 63 274 (ING) of NL09 TRIO 021 21 47 412 (Triodos) t.a.v. Stichting Vrienden van Midgard te Krommenie.
De stichting bestaat uit de volgende bestuursleden: Voorzitter: vacant, Secretaris: Lub de Heer, Penningmeester: Cindy de Heer, Bestuursleden: Gerrit Egberts en Loes Waanders.

Kamer van koophandelnummer: 41238125
RSIN: 815743373
Vrienden van Midgard is een ANBI erkende stichting.
In 2014 kon  dankzij steun van de vriendenstichting het zwembad volledig gerenoveerd worden en kon er nog een bus worden aangeschaft, zodat bewoners vervoerd kunnen worden naar paardrijden, zwemmen en andere activiteiten.

Klik hier voor het activiteitenverslag van 2017
Klik hier voor het financieel jaaroverzicht van 2017
Klik hier voor het activiteitenverslag 2016

Klik hier voor het beleidsplan van de Vrienden van Midgard.
Bestuurders van de stichting Vrienden van Midgard krijgen geen beloning voor hun werk. Klik hier voor het beloningsbeleid.

zwembad Bus Midgard-101

linksboven: De nieuwe shirtjes voor FC Midgard werd gefinancierd door de vriendenstichting.

rechtsboven: Vrienden van Midgard gaven een bijdrage aan theaterproductie Dulcinea voor en door bewoners van Midgard

Ook hebben de Vrienden van Midgard bijgedragen aan de bus en het zwembad dat in 2013 volledig is gerenoveerd