Persoonlijk Begeleider Liliahuis 2 en Appartementen

(24 uur)

In het Liliahuis 2 en appartementen wonen 3 cliënten in het woonhuis en 5 in een eigen appartement, met een licht- tot matige verstandelijke beperking. De woningen staan aan de rand van Midgard.
De jongste bewoner is 16 en de oudste is 62 jaar. Zij hebben bijna allemaal een stoornis in het autismespectrum en functioneren grotendeels zelfstandig.
Liliahuis 2 is een zogenaamde doorstroom-woning. Dit houdt in dat bewoners die daar komen wonen getraind worden om zelfstandig te functioneren met als doel door te stromen naar een appartement met ambulante begeleiding.
De bewoners gaan overdag naar hun werk of school, wat zich voor bijna iedereen buiten Midgard bevindt.

Wat ga je doen?

Wij werken aan handhaving en uitbreiding van zelfstandigheid door binnen de zorgrelatie te streven naar voorspelbaarheid. Structuur bieden door de lijnen uit te zetten is hierbij belangrijk.
We ondernemen regelmatig activiteiten buiten het terrein met de bewoners. Dit kan worden aangeboden zowel in de groep als individueel.
Als persoonlijk begeleider vertegenwoordig je een aantal bewoners en ben je het aanspreekpunt voor hun ouders. Je observeert, signaleert, stelt doelen op en samen met je collega’s werk je naar deze doelen toe.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een jaarcontract voor 24 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • De mogelijkheid om verschillende trainingen, cursussen en workshops te volgen om jouw kennis op pijl te houden.

Wij vragen:

• Een collega met een afgeronde opleiding richting Maatschappelijke Zorg minimaal niveau-4
  • Je hebt kennis op het gebied van autisme
  • Je staat stevig in je schoenen. Door jouw fijne, duidelijke en consequente communicatie weet je met de bewoners een goede band op de bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
  • Je bent een teamspeler: we hebben het afgelopen jaren hard gewerkt en kunnen echt op elkaar bouwen als collega’s. We zoeken iemand die zich hier in kan vinden en  zijn/haar draai bij ons weet te vinden.
  • Je werkt gestructureerd en deze structuur bied je ook aan bewoners.
  • Je hebt kennis of bent bereid om je te ontwikkelen in de antroposofische zorg en sociaal-therapie.
  • Je kunt goed samenwerken, maar ook zelfstandig.
  • Je bent flexibel inzetbaar voor zowel vroege, late als weekenddiensten. Nachtdiensten worden door het nachtteam opgevangen.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van het team bij het Liliahuis? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel senior begeleider Lilia 2 & Appartementen

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.