BBL-leer/werkplek

Ontdek en ontwikkel jouw kwaliteiten als zorgmedewerker!

Ben jij bezig aan een zorggerelateerde BBL-opleiding en op zoek naar een stageplek? Kom ons team versterken op Midgard!

Midgard is een woon- en werkgemeenschap in Tuitjenhorn, waar meer dan 100 jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking wonen, naar school gaan, werken en een bloeiend gemeenschapsleven onderhouden. Er zijn kleine woongroepen en werkplaatsen verspreid over het terrein. Aan alle bewoners wordt vraaggericht werk en/of een dagactiviteit geboden, hoe complex hun zorgvraag ook is. Er is ook plaats voor cliënten van buiten Midgard om in de werkplaatsen te werken. Midgard kent verschillende woongroepen, zoals de Tobiasgroep, de Jorisgroep of de Jephta Groep. Iedere groep is uniek. Samen met jou kijken we waar jij het beste past.

Dit doe je op een dag:

Tijdens jouw dagdiensten of onregelmatige diensten ontdek je meerdere facetten van de verzorging. Natuurlijk voer je de taken uit die jouw opleiding van je verwacht, maar daarnaast heb je ruimte om cliënten te leren kennen en contact met ze te maken. Je let goed op lichaamstaal en speelt in op wat de cliënt nodig heeft. Hierin word je begeleid door iemand die dezelfde opleiding heeft genoten als jij.

Wat wij jou verder bieden:

• Een interessante leer-werkplek bij Midgard, waar je de kneepjes uit het vak krijgt aangeleerd door professionele collega’s
  • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg. Dit betekent dat je tussen €1515 en €2184 verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een contract voor minimaal 27 uur per week. Hiervan mag je 3 uur per week besteden aan de opleiding
  • Een baangarantie na het behalen van je opleiding. Zodra jij je opleiding hebt afgerond, bieden we jou een vaste werkplek aan bij ons!
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Een leuke baan, waarin een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.

Dit verwachten wij van jou:

• Je volgt een zorggerelateerde opleiding of staat op het punt deze te starten.
  • Je bent voor minimaal 27 uur per week beschikbaar om te werken, naast je vaste lesdag in de week.
  • Het leren van een vak is soms best moeilijk. Daar helpen wij je graag mee, maar dat vraagt van jou voldoende motivatie en discipline om het BBL-traject met succes te voltooien.
  • Je bent geduldig en empathisch en helpt de cliënten om zoveel mogelijk eigen keuzes te maken
  • Feedback geven en ontvangen hoort bij het leren van een vak. Je bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en wil graag groeien!

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze tekst enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stagelopen? Solliciteer dan direct! Stuur je motivatie en CV naar solliciteren@raphaelstichting.nl en we kijken samen of we een passende plek voor je hebben.

Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature of jouw stage? Stel ze dan aan Anneloes Molthoff via a.molthoff@midgard.nl  of 0226 393 944.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.