Persoonlijk Begeleider Zeepaard en de Zeester

(24-28 uur per week)

De bewoners en medewerkers van Zeepaard en Zeester in Schoorl zoeken voor op het woonhuis een Persoonlijk Begeleider.

Wat ga je doen?

De taken van het woonhuis richten zich voornamelijk op het begeleiden. Bij een aantal van onze bewoners is dit werken aan het sociale proces, hoe bouw en onderhoudt ik een sociaal netwerk, Andere bewoners hebben een specifieke ondersteuningsvraag.

Als persoonlijk begeleider fungeer je als aanspreekpunt richting familie, behandelaars en verzorg je het zorgplan. Je neemt deel aan overleg en je bent het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie ten aanzien van de aan jouw zorg toevertrouwde bewoner(s).

Het zeepaard en de zeester zijn 2 buitenhuizen van Scorlewald, onze woon- en werkgemeenschap waar wij zorg bieden aan bewoners met een verstandelijke beperking. In deze 2 buitenhuizen zoeken de bewoners en de begeleiding naar een woonvorm waar een goede balans is tussen samen leven, de zorg dragen voor het huishouden en de mogelijkheid om je eigen weg te kunnen gaan. Iedere bewoners heeft zijn/haar eigen zit- en slaapkamer met badkamer. De rest van het huis delen zij.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40 Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een jaarcontract voor 24-28 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • De mogelijkheid om verschillende trainingen, cursussen en workshops te volgen om jouw kennis op pijl te houden.

Wij vragen:

• Een collega met een afgeronde zorgopleiding mbo- niveau 4
  • Kennis en ervaring op het gebied van autisme
  • Je hebt ervaring in de antroposofische werkwijze of bent bereid je hierin te verdiepen.
  • Je staat stevig in je schoenen. Door jouw fijne communicatie weet je met de bewoners een goede band op te bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
  • Jij bent de spil tussen de bewoners, verwanten en onze organisatie, kan goed mee bewegen en weet dit op een fijne manier in te bouwen in de dagelijkse gang van zaken
  • Je bent een teamspeler: je vindt het fijn om in het team te werken en kan goed omgaan met feedback.
  • Je bent bereid om onregelmatige diensten te draaien inclusief weekend en slaapdiensten

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van dit team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel Persoonlijk begeleider Zeepaard & Zeester.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596

Gedurende het sollicitatieproces is het belangrijk dat jij een VOG kunt krijgen. Uiteraard kun je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.