Product of dienst Wie betaalt wat?
Aanschaf kleding en schoeisel Betaalt u zelf
Aanschaf beddengoed, handdoeken Betaalt de locatie
Werkkleding, werkschoenen of andere zaken die nodig zijn (bijvoorbeeld uit veiligheidsoogpunt) Betaalt de locatie
Linnengoed (platgoed) Betaalt de locatie
Kleding labelen U betaalt hiervoor een vergoeding zoals deze is afgesproken met de cliëntenraad van de locatie waar u woont. Dit bedrag staat ook op de website van de locatie.
Wasverzorging compleet door locatie Raphaëlstichting (niet alle locaties bieden deze dienst aan, het alternatief is dan uitbesteding aan een wasserij)

(Wassen, drogen, en strijken van de kleding. Tevens logistieke kosten voor het sorteren van de was, het in en uit de machine halen, in de droger doen of ophangen van de kleding, strijken, opvouwen en weer sorteren van de kleding naar cliënt. Stomen maakt geen onderdeel uit van de wasverzorging compleet)

Wasverzorging uitbesteden aan een externe wasserij Betaalt u zelf.
Werkelijk gemaakte kosten
Wassen door medewerkers met gebruik van uw wasapparatuur U betaalt hiervoor een vergoeding zoals deze is afgesproken met de cliëntenraad van de locatie waar u woont. Dit bedrag staat ook op de website van de locatie.
U wast zelf met gebruik van wasapparatuur en wasmiddel van locatie Raphaëlstichting U betaalt hiervoor een vergoeding zoals deze is afgesproken met de cliëntenraad van de locatie waar u woont. Dit bedrag staat ook op de website van de locatie.
U wast zelf met eigen wasmiddel en eigen wasapparatuur (thuis of op locatie) Betaalt u zelf
Extra waskosten door aandoening of ziekte Betaalt de locatie