Product of dienst Wie betaalt wat?
Aanschaf kleding en schoeisel Betaalt u zelf
Aanschaf beddengoed, handdoeken Betaalt de locatie
Linnengoed (platgoed) Betaalt de locatie
Kleding labelen Op dit moment betaalt u hiervoor een vergoeding zoals deze is afgesproken met de cliëntenraad van de locatie waar u woont. Dit bedrag staat ook op de website van de locatie. Op dit moment vindt er overleg plaats met de Centrale Clëntenraad van de Raphaëlstichting om tot nieuwe, voor de hele stichting geldende, prijsafspraken te komen. Verwachting is dat dit medio april 2020 gerealiseerd is.
Wasverzorging compleet door locatie Raphaëlstichting (niet alle locaties bieden deze dienst aan, het alternatief is dan uitbesteding aan een wasserij)

(Wassen, drogen, en strijken van de kleding. Tevens logistieke kosten voor het sorteren van de was, het in en uit de machine halen, in de droger doen of ophangen van de kleding, strijken, opvouwen en weer sorteren van de kleding naar cliënt. Stomen maakt geen onderdeel uit van de wasverzorging compleet)

Wasverzorging uitbesteden aan een externe wasserij Betaalt u zelf.
Werkelijk gemaakte kosten
Wassen door medewerkers met gebruik van uw wasapparatuur Op dit moment betaalt u hiervoor een vergoeding zoals deze is afgesproken met de cliëntenraad van de locatie waar u woont. Dit bedrag staat ook op de website van de locatie. Op dit moment vindt er overleg plaats met de Centrale Clëntenraad van de Raphaëlstichting om tot nieuwe, voor de hele stichting geldende, prijsafspraken te komen. Verwachting is dat dit medio april 2020 gerealiseerd is.
U wast zelf met gebruik van wasapparatuur en wasmiddel van locatie Raphaëlstichting Op dit moment betaalt u hiervoor een vergoeding zoals deze is afgesproken met de cliëntenraad van de locatie waar u woont. Dit bedrag staat ook op de website van de locatie. Op dit moment vindt er overleg plaats met de Centrale Clëntenraad van de Raphaëlstichting om tot nieuwe, voor de hele stichting geldende, prijsafspraken te komen. Verwachting is dat dit medio april 2020 gerealiseerd is.
U wast zelf met eigen wasmiddel en eigen wasapparatuur (thuis of op locatie) Betaalt u zelf
Extra waskosten door aandoening of ziekte Betaalt de locatie