Breidablick bestaat 25 jaar! En dat gaan we uitgebreid vieren een hele reeks bijzondere gebeurtenissen. Maandelijks zijn er festiviteiten voor onze bewoners, verwanten, medewerkers. En bij sommige feestjes nodigen we iedereen   uit!
De festiviteiten zijn begonnen op de kortste dag van het jaar (21 december) en eindigen met drie toneelvoorstellingen ‘KleurRijk’ waar bewoners en medewerkers aan deelnemen. De laatste voorstelling is op de langste dag van het jaar op 21 juni. Van het donker naar het licht!

Op deze pagina gaan we je op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

14 februari – Smikkeltocht
Op 14 februari in de vroege avond verzamelden bewoners en medewerkers van Breidablick bij de grote zaal Ostara. Vandaar uit gingen we aan de wandel over het terrein. Omdat het op Valentijsdag was begonnen we met een gevulde koek in de vorm van een hartje. Chocomel met slagroom, erwtensoep,
kaas, toastje met huzaren-slaatje, kaneelkussentje en natuurlijk ook een blokje kaas, het was heerlijk allemaal.  Her en der was er bijzondere verlichting te zien, en
stonden muzikanten.  Het was een bijzonder evenement….

Lees ook de jubileumnieuwsbrief.
Klik hier voor nr. 1 met o.a. een terugblik op de start van het feest op de kortste dag van het jaar.
Klik hier voor nr. 2 met o.a. verslag van het bloemen kleien.

Schrijf alvast in de agenda

Hemelvaartmarkt
Donderdag 21 mei (tijd worden nog bekend gemaakt)

Dorpsdiner a al Italia
Zaterdag 13 juni (tijd wordt nog bekend gemaakt)
Het Rafaelkoor van Breidablick en Zangvereniging de Harmonie treden gezamenlijk op.
(toegankelijk voor Beemsterlingen)

Toneelvoorstelling KleurRijk
Vrijdag 19 juni (19:00 uur)
Zaterdag 20 juni (19:00) uur