Onze bewoners bieden we veel verschillende activiteiten. Ook mensen die thuis wonen kunnen bij ons terecht om daar gebruik van te maken.

Woont u zelfstandig en laat uw geheugen u soms in de steek? Wordt het voor u moeilijker om dagelijkse handelingen uit te voeren? Dan kunt u deelnemen aan onze groepsactiviteiten. Ons aanbod stelt u in staat langer thuis te blijven wonen, terwijl de mantelzorg wordt ontzien.

Dagactiviteiten in het duinhuis Rudolf Steiner Zorg
Op de afgesproken dagen ontvangen wij u in ons Duinhuis, een monumentale ruimte met uitzicht op het Westbroekpark. Bij mooi weer hebben we een heerlijk beschut terras tot onze beschikking en kunnen we wandelen in onze tuin of het park.

Dagactiviteiten Rudolf Steiner Zorg

Zowel individueel als in groepsverband bieden wij een gestructureerd programma. Dit programma bevat het trainen van het geheugen en de dagelijkse vaardigheden. Maar er zijn ook bewegingsgerichte activiteiten om u vitaal te houden. Daarnaast zijn er verschillende muzikale, literaire en kunstzinnige activiteiten waar u aan kunt deelnemen.
We hebben veel aandacht voor het ritme van het jaar en vieren de jaarfeesten als markering van de seizoenen.

De lunch-, koffie- en theemomenten worden gezamenlijk gehouden. Er wordt hierbij zoveel mogelijk gebruik gemaakt van biologische producten.

Er is een rustruimte waar u zich even kunt terugtrekken als daar behoefte aan is.

Indicatie
Indien u in aanmerking komt voor een WMO-indicatie, kunnen de kosten betaald worden vanuit de WMO. U kunt hierbij kiezen voor Zorg In Natura (ZIN) of een Persoon Gebonden Budget (PGB).
Ook zonder indicatie bent u welkom om deel te nemen aan onze activiteiten. U betaalt dan zelf de kosten van de dagactiviteiten.

Wilt u kennismaken of verdere informatie, neem dan contact op met Annetta de Quaasteniet. Zij is bereikbaar op telefoonnummer: 070-3068306.

Klik hier
 voor de folder.