Werkplaatsbegeleider VG (Flexpool)

(Locatie Amaranth dagbesteding)

Wie zijn wij?
Rudolf Steiner Zorg is een antroposofische instelling in Den Haag gericht op ouderenzorg. We bieden deze zorg aan onze 80 bewoners en nu ongeveer 30 cliënten met een verstandelijke beperking van bijna alle leeftijden, van 18 tot 60 jaar, verdeeld over drie verschillende groepen. Er is bij sommige deelnemers ook sprake van een lichamelijke beperking, autisme en/ of een psychiatrisch ziektebeeld. Samen met onze 140 betrokken collega’s, zetten wij ons elke dag 100% in om onze bewoners en cliënten de beste zorg te bieden. Bij Rudolf Steiner Zorg staan persoonlijke aandacht en ruimte voor eigen wensen voorop. Wij hechten veel waarde aan een sfeervolle en rustgevende woonomgeving.

Wie ben jij?

Jij bent flexibel en weet je aan te passen aan diverse situaties. Jouw creativiteit inspireert dagelijks de cliënten om ook hun eigen talenten te ontdekken. Jij werkt zelfstandig, bent communicatief sterk en weet je aan te passen aan diverse situaties. Tijdens de dagbesteding bied jij de cliënten structuur en leer je ze nieuwe vaardigheden. Hebben wij jou zojuist omschreven en wil jij ons team komen versterken? Lees dan snel de rest van deze vacature door.

Wat ga je doen?

Jij gaat aan de slag binnen de werkplaatsen en het activiteitencentrum. Op de werkplaats kunnen de deelnemers hun talenten verder ontdekken bij de houtwerkplaats, het atelier, de papierschepperij, de tuingroep en de kaarsen- en keramiekwerkplaats. Samen met onze deelnemers maken wij eigentijdse, duurzame en biologische producten die verkocht worden in onze winkel Orbis.

De werkplaats bevind zich in Amaranth, onderdeel van het het Raphaëlhuis, en is maandag t/m vrijdag open. Deze locatie ligt in een prachtig stuk Den Haag, dicht bij de duinen en midden in het groen. Je kunt met de auto naar werk en deze gratis parkeren in de omgeving, of je komt met het ov; de tram stopt hier voor de deur.

Wat vragen wij?

•   Je hebt een opleiding op niveau 3 of 4 richting zorg en welzijn afgerond. Denk hierbij aan de opleiding creatieve/kunstzinnige therapie, CMV, MMZ, SPW of SPH.
  • Ervaring met het werken met de doelgroep is natuurlijk super! Heb je dit nog niet maar wel het juiste  diploma? Dan willen we nog steeds graag met je in gesprek.
  • •Antroposofische zorg is voor jou bekend terrein, of het lijkt je interessant om hier steeds meer over te leren
  • •Je hebt zin om bij ons flexibel aan de slag te gaan.

Wat bieden wij?

• •In overleg kijken we welke diensten en locaties het beste bij jou passen
  • •Ruimte om je te ontwikkelen en met meerdere doelgroepen te werken
  • •Ruimte voor bijscholing, opleidingen en workshops
  • •Je valt onder de CAO gehandicaptenzorg in schaal 35 (maximaal €2853 o.b.v. 36 uur).  Daarnaast krijg je een 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering.
  • •Wij zorgen voor opname in het pensioenfonds PFZW
  • •Je bent onderdeel van de Raphaëlstichting, met mooie locaties in zowel Zuid-Holland als Noord-Holland
  • •De kans om zorg te bieden vanuit de antroposofische visie, waarbij oprechte aandacht centraal staat. Waar je luistert naar hun levensverhaal en individuele wensen
  • •Alle mooie dingen die onze cliënten maken in de dagbesteding, daar kun jij natuurlijk ook van genieten! Je krijgt korting in de Raphaëlwinkels
  • •Elke dag een kop verse soep bij de lunch

Heb je vragen over deze vacature?
Dan kun je bellen met Inez el Kharashi Zorgui, Recruiter van Rudolf Steiner Zorg, via +31 70 – 306 83 66 (di-wo-do). Je kunt je cv mailen naar solliciteren@raphaelstichting.nl. Vermeld je even in de mail om welke functie het gaat? Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan wij hier altijd eerst mee in gesprek.