Verzorgende Nachtzorg

(16 – 36 uur per week)

Houd je van afwisseling en werk je graag ’s nachts? Kom dan ons team versterken op locatie De Brug!

De Brug is een afgesloten afdeling waar 28 cliënten met een psychogeriatrische aandoening wonen. Wij zijn op zoek naar een verpleegkundige die vooral nachtdiensten draait. Eventueel is dit ook te combineren met avond- en dagdiensten.

Wat ga je doen?

Als Verzorgende Nachtzorg ben je verantwoordelijk voor 28 bewoners. Je werkt zelfstandig, met een verpleegkundig hoofd als achterwacht. Jij biedt ondersteunende en verpleegkundige werkzaamheden, afgestemd op de zorgvraag van de cliënten. Jij bent het aanspeekpunt in geval van persoons- en brandalarmering en het oproepen van arts of andere deskundigen. Iedere nacht is anders, dus er is volop uitdaging!

De nachtdiensten werken over het algemeen in een vast rooster.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (VVT), in schaal 45, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2422 en €3471 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

Wij vragen:

• Een afgeronde opleiding Verpleegkunde op minimaal mbo niveau 4.
  • Je beschikt over kennis en affiniteit in het werken met bewoners met een complexe zorgvraag.
  • Je kan gestructureerd werken en je kan deze structuur ook aan bewoners bieden.
  • Je hebt kennis of bent bereid om je te ontwikkelen in de antroposofische zorg.
  • Je kunt goed samenwerken, maar ook zelfstandig.
  • Door jouw fijne communicatie weet je met de bewoners een goede band op de bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Valérie Zeelen. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.