Begeleider Artaban

(28 uur per week)

Binnen ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste Begeleider die zijn of haar bijdrage wil leveren aan de ontwikkeling van de zorg op Woonhuis Artaban.

Artaban is onderdeel van Rudolf Steiner Zorg. Op Artaban wonen 18 volwassenen in de leeftijd tussen de 23 en 64 jaar.

Wat ga je doen?

Als Begeleider bied je begeleiding en verzorging aan onze bewoners met een verstandelijke beperking. De begeleiding richt zich voornamelijk op het bieden van (dag)structuur, ADL-zorg en het stimuleren van de zelfredzaamheid. Ook ondersteun je de Persoonlijk Begeleiders bij het opstellen en uitvoeren van de zorgplannen. Daarnaast zorg je voor een gezellige, huiselijke sfeer op de groep.

Dit doe je bijvoorbeeld door spelletjes te spelen met de bewoners of een wandeling te maken. Bovendien is er ruime gelegenheid om te onderzoeken waar jouw talenten en wensen liggen voor aanvullende taken of projecten.

Er is op Artaban een leuke groepsdynamiek. Niet alleen staan de medewerkers altijd voor elkaar en de bewoners klaar, ook de bewoners dragen graag hun steentje bij.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een jaarcontract voor 28 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • De mogelijkheid om verschillende trainingen, cursussen en workshops te volgen om jouw kennis op pijl te houden.

Wij vragen:

• Een collega met een afgeronde mbo-3 opleiding richting MMZ, SPW of een soortgelijke opleiding. Ben je bezig aan je laatste jaar mbo-4? Ook dan ben je welkom om te solliciteren!
  • Aantoonbare ervaring met het werken in de gehandicaptenzorg of met het geven van begeleiding aan mensen met een verstandelijke beperking. Je kan door jouw ervaring goed inspelen op de begeleidingshulpvraag en biedt structuur en veiligheid.
  • De antroposofische werkwijze is jou bekend of je bent bereid dit te leren.
  • Communicatieve vaardigheden: jij staat stevig in je schoenen, weet op een fijne manier te communiceren met je collega’s en bewoners.
  • Een collega die kan reflecteren op zijn/haar eigen handelen en op dat van een ander. Als team willen we groeien en daarbij is feedback en leren van ons eigen handelen ontzettend belangrijk.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Valérie Zeelen. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl

Voor inhoudelijke vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Cathy Guijt. Dit kan per mail via c.guijt@rudolfsteinerzorg.nl of telefonisch via 06-36238374.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.