Jaarverantwoording 2019

We willen de zorg die we bieden voortdurend verbeteren en maken dat graag zichtbaar. Op deze pagina treft u ons kwaliteitsrapport aan.
Bewoner Wesly en zijn persoonlijk begeleider Kirstie deden mee aan een filmpje waarin de communicatie met bewoners, een belangrijk thema uit 2019, wordt belicht.

In het filmpje (ook onderaan deze pagina te zien) vertelt Kirstie hoe er aan verbetering van de communicatie met Wesly is gewerkt . Wesly woont op Midgard en is lid van de Centrale Cliëntenraad Cliënten. Hij had het punt over de communicatie met bewoners die zich moeilijk kunnen uiten – zoals hijzelf – ingebracht.

In het kwaliteitsrapport geven we inzage geven in ons vermogen om het juiste te doen voor de mensen die wij ondersteunen. Het is een weergave van het proces dat door het jaar heen is gelopen met alle betrokkenen.

Gekozen is met name beschrijvingen op te nemen waarin een lerend proces zichtbaar is. Dit past bij de (be)sturingsfilosofie van de Raphaëlstichting waarin luisteren als kwaliteitsopgave en in verbinding sturen op leren en ontwikkelen, centraal staan.

De Jaarverantwoording 2019 bestaat uit de volgende stukken

Kwaliteitsrapport – Publieksversie
Kwaliteitsrapport – Het Rapport
Kwaliteitsrapport – Verdiepende rapportages
Kwaliteitsrapport – De film

Financiële Jaarverslaggeving, klik hier

Jaarverslag Raad van Toezicht, klik hier

Klik hier voor het Nieuwsbrieven archief.