Groepsleider

De Noorderhoeve is een boerderij waar vitaliteit van mens, dier, plant en aarde voorop staat. Wil jij daar jouw bijdrage aan leveren?

Wij zoeken een

Groepsleider voor onze flexpool m/v
4 tot 18 uur per week,

die zelfstandig, als onderdeel van een team, de zorg voor onze cliënten invult. Als flexwerker werk je, op oproepbasis, wisselende diensten op 1 van onze beide locaties waar 8 tot 9 volwassen cliënten wonen,
allen met een verstandelijke en/of psychiatrische zorgvraag.

Als groepsleider is je voornaamste taak het bieden van een veilige, vertrouwde en sociale woonsituatie waar de ontwikkeling van het individu centraal staat. Het is belangrijk dat je kunt aansluiten bij het ritme in het dagelijks leven van de cliënten en dat je aandacht hebt voor het welbevinden van de cliënten op meerdere gebieden. Daarnaast verstrek je medicatie (o.a. insuline) en bied je ondersteuning in de persoonlijke verzorging, het schoonhouden van de woon- en leefomgeving en het bereiden van een gezonde maaltijd. Het motiveren van zelfstandigheid zie je als een uitdaging, maar je bent ook adequaat genoeg om te helpen als je ziet dat het de cliënt niet lukt.
In afstemming met de behoeftes van de cliënten is er veel ruimte voor jouw eigen inbreng en initiatief.

Jouw profiel:

• Minimaal een MMZ niveau 3 of 4, of deze opleiding volgt
  • Affiniteit met de VG-LVB doelgroep
  • Flexibel inspeelt op de wisselende hulpvragen van cliënten
  • Zelfstandig werkt en verantwoordelijkheid durft te nemen
  • Sociale en communicatieve vaardigheden met het accent op gelijkwaardigheid
  • Flexibel en bereid om naast dagdiensten ook weekend- en avonddienst te werken

Wij bieden jou een inspirerende werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Functieomvang: 4 tot 18 uur per week
Werktijden: in overleg, volgens rooster
Salaris: schaal 35 conform CAO Gehandicaptenzorg

Sollicitaties, CV + motivatiebrief, bij voorkeur per email op solliciteren@raphaelstichting.nl, t.a.v. Ieke Spijker of per post naar De Noorderhoeve, t.a.v. I. Spijker, Duinweg 125, 1871 AH in Schoorl.

Voor meer informatie over de Noorderhoeve kunt u terecht op onze website: www.noorderhoeve.nl