Ontdek hoe mooi het is om te zorgen voor mensen met een beperking.

Jij studeert mbo, hbo of een andere zorg gerelateerde opleiding en zorgen zit in jouw aard. Bij de Raphaëlstichting verbreed je jouw blik. Je krijgt van ons de kans om je te ontwikkelen binnen verschillende disciplines van het vakgebied. Het draait bij ons om echt contact, of je nu verzorgt, begeleidt of verpleegt.

Stuur je motivatie en CV naar stage@scorlewald.nl en we kijken samen of we een passende plek voor je hebben.

Je bent ingeschreven bij één van de volgende opleidingen:

• Mbo (BOL)
  • Verzorgende niveau 3
  • Helpende Zorg en Welzijn niveau 2
  • Combi-opleiding Maatschappelijke zorg niveau 3/verzorgende-IG
  • Maatschappelijke Zorg niveau 4
  • HBO
  • Associate Degree Health & Social Work
  • Social Work
  • Pedagogiek

Staat jouw opleiding er niet tussen? Of loop je liever een oriënterende of maatschappelijke stage? Stuur een open sollicitatie en je cv naar stage@scorlewald.nl. Dan kijken we samen wat we voor je kunnen betekenen.

Dit doe je op een dag!
Tijdens jouw diensten ontdek je meerdere facetten van de verzorging. Natuurlijk voer je de taken uit die jouw opleiding van je verwacht, maar daarnaast heb je ruimte om cliënten te leren kennen en contact met ze te maken. Je let goed op lichaamstaal en speelt in op wat de cliënt nodig heeft. Hierin word je begeleid door iemand die dezelfde opleiding heeft genoten als jij.

Wat wij jou verder bieden
Persoonlijke aandacht, daar gaan wij elke dag voor. Bij cliënten, maar ook bij jou. Je krijgt de ruimte om initiatief te nemen, zodat jouw stage uitdagend is en blijft. Ga aan de slag binnen verschillende aspecten van de gehandicaptenzorg. Zo ontwikkel jij je zo breed mogelijk. Als je meer uitdaging wilt, helpt jouw begeleider je om die te vinden. Je ontvangt vanuit de Raphaelstichting een stagevergoeding conform de cao-gehandicaptenzorg, naar rato van het aantal uren dat je werkt

Ontdek en ontwikkel jouw kwaliteiten als zorgmedewerker.

Dit verwachten wij van jou
Jij wilt graag zorgen voor mensen met een beperking en hen een mooie dag bezorgen. Jij denkt vanuit mogelijkheden in plaats van beperkingen en hecht waarde aan echt contact. Ook ben je een kei in samenwerken en kun je goed omgaan met feedback. Jij hebt een leergierige houding en je deinst niet terug voor een uitdaging.

Kijk ook op de werken-bij website van de Raphaëlstichting voor verhalen en filmpjes.
Klik hier