Verzorgende IG Nachtzorg

(27 uur per week)

Houd jij ervan om vooral nachten te draaien als verpleegkundige? Op Scorlewald, een Woon- en werkgemeenschap in Schoorl bied jij onze bewoners met verstandelijke beperking de juiste zorg in de nacht.

Wat ga je doen?

Jij biedt begeleiding aan onze bewoners op Scorlewald, een woongemeenschap bestaande uit verschillende woonhuizen. De zorg aan onze bewoners wordt overdag door de zorgteams van de woningen zelf gegeven. De nachtzorg wordt centraal geregeld door het team Nachtzorg, waarvoor wij nu nieuwe collega’s zoeken.

Je werkt doorgaans vanuit ons woonhuis Parsifal, waar jongvolwassen cliënten met een verstandelijke beperking wonen. Zij hebben een intensieve fysieke zorgvraag, vandaar dat jij hier als verzorgende fijn uit de voeten kunt. Je voert onder andere katheterisaties uit, biedt acute hulp bij bijv. epilepsie en bent verantwoordelijk voor de verdere verpleegtechnische handelingen. Naast deze fysieke zorgvraag hebben de bewoners ook uitgebreide begeleidingsvraag. Als verzorgende IG coördineer jij alle zorg rondom de cliënten. Daarom stel je de zorgbehoeften op en leg je deze vast in een zorgplan. Daarbij formuleer je de concrete doelen, interventies en prioriteiten, maar evalueer je deze ook en stel je ze waar nodig bij.

Deze functie is een echte uitdaging. Want naast het leveren van de operationele zorg, ben je ook verantwoordelijk voor een stukje deskundigheidsbevordering van je collega’s. Je geeft een klinische les, neemt deel aan werkgroepen om bijv. een protocol te verbeteren en begeleidt stagiaires.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40, geheel afhankelijk van jouw ervaring en opleidingen. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Mogelijkheden tot het volgen van relevante cursussen, opleidingen en trainingen, zodat jij altijd op de hoogte bent van de recente ontwikkelingen binnen de gehandicaptenzorg.
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid in een gezellig team, op een prachtige plek.

Wij vragen:

• Een collega Verzorgende IG met een afgeronde IG opleiding niveau 3 en natuurlijk een BIG registratie op niveau 3.
  • Aantoonbare ervaring met het werken met cliënten binnen de GHZ. Ook kennis van MVG en Autisme zijn een pré.
  • Beschikbaarheid van 27 uur per week. Echter zouden deze uren ook door 2 collega’s kunnen worden gedraaid, wat neerkomt op ongeveer 15 uur per week.
  • Zelfstandigheid: in deze functie ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van zorg. Dit vraagt om een zelfstandig werkhouding, waarbij je beslissingen durft te nemen volgende de vastgestelde richtlijnen en protocollen.
  • Een teamspeler! Werken binnen de gehandicaptenzorg vraagt om samenwerking. Je moet op je collega’s kunnen bouwen en samen met hen goede kwalitatieve zorg kunnen bieden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden: zowel mondeling in het contact met cliënten, verwanten en collega’s, maar ook op papier voor het opstellen van de zorgplannen en rapportages.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog inhoudelijke vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan Patrick Kool. Hij is bereikbaar op nummer: 06-40270497 of per mail via p.kool@scorlewald.nl.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.