Verzorgende IG/EVV PG Afdeling

Verzorgende IG met EVV taken (28-32 uur per week)

Werken met je hart! Vanuit de antroposofische zorg die wij bieden aan onze cliënten op PG afdeling de Brug, staat aandacht voor onze bewoners centraal. Ben jij een verzorgende IG en toe aan een nieuwe baan, waar jij ook echt de tijd krijgt om die aandacht te geven? Solliciteer dan bij ons!

Wat ga je doen?

Jij maakt het wonen op afdeling de Brug elke dag net een beetje mooier. Jouw aanwezigheid, zorgt voor een stukje rust, stabiliteit en positiviteit bij onze bewoners en collega’s. In jouw baan als Verzorgende IG met EVV taken, draag jij bij aan de ontwikkeling van de bewoners en de afdeling. Jij bent verantwoordelijk voor de coördinatie van zorg van een aantal vaste bewoners, van wie je de zogeheten ‘eerste verantwoordelijke’ bent. Jij bent het aanspreekpunt voor de geleverde zorg aan deze bewoners en onderhoudt contact met de diverse zorgdisciplines en de verwanten van de bewoners. In de ochtend en avond bestaat jouw dienst onder andere uit het verrichten van de ADL, voer je enkele verpleegtechnische handelingen en ben je bovenal in contact met de bewoners en collega’s.

Wie zijn wij?
Rudolf Steiner Zorg is een antroposofische instelling in Den Haag, onderdeel van de Raphaëlstichting, gericht op ouderenzorg en gehandicaptenzorg. We bieden deze zorg aan onze 90 bewoners en 40 cliënten van de dagbesteding. Dit doen we niet alleen maar samen met onze 140 betrokken collega’s. Bij ons staat de ontwikkeling van ieder mens centraal, beperking of niet.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO VVT 40. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2268 en €3159 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een jaarcontract voor 28-32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Mogelijkheden tot het volgen van relevante cursussen, opleidingen en trainingen, zodat jij altijd op de hoogte bent van de recente ontwikkelingen binnen de gehandicaptenzorg.
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid in een gezellig team, op een prachtige plek.

Wij vragen:

• Een collega verzorgende IG, met bijbehorend diploma en natuurlijk je BIG registratie op dit niveau.
  • Aantoonbare ervaring met het werken in de ouderenzorg is een pre. Mocht je dit nog niet eerder hebben gedaan, maar graag de overstap maken, dan leren we je natuurlijk ook graag kennen.
  • Beschikbaarheid van 28-32 uur per week, waarbij je volgens rooster komt te werken.
  • Zelfstandigheid: in deze functie ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van zorg. Dit vraagt om een zelfstandig werkhouding, waarbij je beslissingen durft te nemen volgende de vastgestelde richtlijnen en protocollen.
  • Sterke communicatieve vaardigheden: zowel mondeling in het contact met cliënten, verwanten en collega’s, maar ook op papier voor het opstellen van de zorgplannen en rapportages.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van het team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan  aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl.

Gedurende het sollicitatieproces is het belangrijk dat jij een VOG kunt krijgen. Uiteraard kun je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.