Helpende PG-Afdeling

(12 – 24 uur per week)

Werken met je hart! Vanuit de antroposofische zorg die wij bieden aan onze cliënten, staat aandacht voor onze dementerende bewoners centraal. Ben jij behulpzaam en toe aan een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan bij ons!

Wat ga je doen?

Als Helpende op PG-afdeling De Brug verleen je ADL-zorg aan bewoners met een psychogeriatrisch ziektebeeld. Deze zorg verleen je zowel in de ochtenden als in de avonden. Perfect te combineren met een baan als drukbezet moeder/vader of als flexibele student! Jouw aanwezigheid brengt rust, stabiliteit en positiviteit bij onze bewoners op deze fijne kleinschalige woning. De zorg die jij biedt, conform de afspraken die in het zorgplan zijn opgenomen, geef je met aandacht en liefde voor de bewoner. Je ondersteunt, binnen jouw bevoegdheden, het team van verzorgenden IG en verpleegkundigen en helpt bij het vormgeven van de dagstructuur.

Mogelijke diensten zijn ’s ochtends van 7.30 tot 14.00 uur, 8.00 tot 11.00 uur of 8.00 tot 12.00 uur en ’s avonds van 16.00 tot 22.00 uur of 17.00 tot 21 uur. In overleg is het ook mogelijk om langere of juist kortere diensten te draaien. Ook is het mogelijk om in overleg alleen ’s ochtends of juist ’s avonds te werken.

Wie zijn wij?

Rudolf Steiner Zorg is een antroposofische instelling in Den Haag, onderdeel van de Raphaëlstichting, gericht op ouderenzorg en gehandicaptenzorg. We bieden deze zorg aan onze 90 bewoners en 40 cliënten van de dagbesteding. Dit doen we niet alleen maar samen met onze 140 betrokken collega’s. Bij ons staat de ontwikkeling van ieder mens centraal, beperking of niet.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO VVT 25. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2025 en €2638 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Mogelijkheden tot het volgen van relevante cursussen, opleidingen en trainingen, zodat jij altijd op de hoogte bent van de recente ontwikkelingen binnen de gehandicaptenzorg.
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid in een gezellig team, op een prachtige plek.

Wij vragen:

• Een collega Helpende niveau 2, met bijbehorend diploma.
  • Aantoonbare ervaring met het werken met dementerende ouderen is een pre. Mocht je dit nog niet eerder hebben gedaan, maar graag de overstap maken, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom om te reageren.
  • Een beschikbaarheid van 12 tot 16 uur per week, verdeeld over ochtend en/of avonddiensten, of anders in overleg.
  • Goede communicatieve vaardigheden: in je werk heb je veel contact met zowel bewoners, als collega’s met wie jij dagelijks samenwerkt!

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Valérie Zeelen. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.