Werkplaatsleider Green Canteen

Werkplaats begeleider Green Canteen 19,5 uur.
Rozemarijn, Haarlem

Onze werkplaatsen zijn een onderdeel van de dagbesteding waaronder een bakkerij met bakkerswinkel in een woonbuurt en twee Green Canteens in het Rudolf Steiner College. De bakkerij met bakkerswinkel en Green Canteens zijn een commerciële onderneming waarbinnen de deelnemers de mogelijkheid krijgen zich te ontwikkelen in het arbeidsproces. De bakkerij, bakkerswinkel en Green Canteens zijn geopend van maandag t/m vrijdag.

Wat ga je doen?
De werkplaats begeleider is verantwoordelijk voor alle taken die met de werkzaamheden van de werkplaatsen samenhangen, waaronder:
Het bijdragen aan deskundigheidsbevordering voor cliënten/deelnemers en collega’s;
Je draagt verantwoording voor een gedeelte van het zorgproces van de deelnemers, doet verslaglegging via ONS (ECD);
Het begeleiden van cliënten in het werkproces;
Het begeleiden van het sociale proces tussen de deelnemers;
Het beheren van de technische hulpmiddelen van de werkplekken en zorgdragen voor de voorraad;
Je bent verantwoordelijk voor de productontwikkeling en diversiteit in het assortiment;
De overige werkzaamheden ten bate van de Green Canteens;
Je werkt in een zelf ondernemend team waar iedereen zijn verantwoording en taken heeft.

Wat bieden wij?
Een inspirerende en prettige werkomgeving waar oog is voor ieders bijdrage en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Een enthousiast en betrokken team.
Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen, workshops.
Arbeidsvoorwaarden volgens cao Gehandicaptenzorg, schaal 35 maximaal €2675,- op basis van een 36-urige werkweek. Bij goed functioneren is er na een jaar mogelijkheid tot doorgroei naar schaal 40.
Opname pensioenfonds PFZW.
Fiets- en/of computerregeling
Eindejaarsuitkering
Personeelskorting in de winkel op locatie waar je werkzaam bent.
Duurzame inzetbaarheid is een belangrijk thema in de CAO Gehandicaptenzorg. Je krijgt de beschikking over een PBL-budget, welke je kunt inzetten voor duurzame inzetbaarheid, vrije tijd en/of het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.

Wat neem je mee?
Je bent in het bezit van een pedagogisch diploma zoals SPW 3/4 of SPH;
Je hebt ervaring in de omgang met mensen met een verstandelijke beperking/ervaringsdeskundigen;
Je hebt affiniteit met de antroposofische mensvisie;
Je bent ondernemend en creatief in het ontwikkelen van het assortiment voor Green Canteen;
Je hebt zelfstandigheid en kunnen samenwerken in vertrouwen;
Je hebt een collegiaal en flexibel karakter;

Wie zijn wij?
Onze werkplaatsen zijn een onderdeel van de dagbesteding. Hieronder o.m. Santé: Dat bestaat uit een bakkerij met bakkerswinkel in een woonbuurt en twee Green Canteens in het Rudolf Steiner College. De bakkerij met bakkerswinkel en Green Canteens zijn een commerciële onderneming waarbinnen de deelnemers de mogelijkheid krijgen zich te ontwikkelen in het arbeidsproces. De bakkerij, bakkerswinkel en Green Canteens zijn geopend van maandag t/m vrijdag.
Heb je vragen over deze vacature?
Dan kun je contact op met Esther Messchaert; bereikbaar op: 06-40514239 of e.messchaert@rozemarijn.net of met Arne Savelkoel, 06-52460509.
Als je net als wij enthousiast bent over deze vacature dan willen we je graag ontmoeten. Je kunt je cv mailen naar solliciteren@raphaelstichting.nl. Vermeld in je mail om welke functie het gaat. Binnen 48 uur hoor je van ons.

Wat gaat er verder gebeuren?
Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.