Senior Begeleider Kinderdagcentrum en logeren (Zwangerschapsvervanging 2023)

(24 – 32 uur per week)

Onze senior begeleider gaat in 2023 met zwangerschapsverlof, daarom zoeken we een tijdelijke collega vanaf februari! Als eerste aanspreekpunt voor het team breng je de organisatie verder. Wil jij graag het verschil maken voor een unieke doelgroep, waarbij je dagelijks veel voldoening krijgt? Kun jij bijdragen aan de warmte, sfeer en gezelligheid op onze locatie? Dan ben je erg welkom!

We zoeken een collega voor 24 tot 32 uur per week. Na de periode van verlof bestaat een mogelijkheid tot verlenging van het contract.

Over onze locatie

In Haarlem en Heemstede bieden we zowel dagbesteding als woon- en werkgelegenheid voor kinderen en (jong)volwassenen met verstandelijke of meervoudige beperkingen en/of psychiatrische kwetsbaarheid. Het kinderdagcentrum en de mogelijkheid tot logeren zijn belangrijke afdelingen, waar onze bewoners met veel plezier komen. Door jouw inzet kunnen we ouders ontlasten en kinderen helpen leren en groeien!

Bij Rozemarijn gaan wij uit van de mogelijkheden van de jongeren en hebben we een antroposofische basis. We bieden zorg aan kinderen en jongeren met een verstandelijk en/of lichamelijke beperking. Ieder kind heeft talenten en kwaliteiten en de wil om zich te ontwikkelen. Hier proberen wij zo goed mogelijk bij aan te sluiten en vergeet niet dat jij ook persoonlijk heel veel van alle jongeren kunt gaan leren. Jij stimuleert deze gedachte en maakt het mogelijk om uit te voeren!

Wat ga je doen?

We zijn aan het groeien en continue in ontwikkeling, daarom zijn er veel mogelijkheden. Als senior begeleider heb je verschillende verantwoordelijkheden. Als begeleider lever je de best mogelijke zorg op je werkplek. Daarnaast ben je ook het eerste aanspreekpunt van het team; je bewaakt de samenwerking en vitaliteit van je collega’s. We werken met zelfsturende teams, waardoor eenieder zijn verantwoordelijkheid neemt en eigen talenten kan inzetten. Ook jouw talent krijgt de ruimte om te ontwikkelen in gerelateerde taken of projecten. Jouw coach/leidinggevende kijkt me je mee en ondersteunt je waar nodig.

Wil jij het verschil maken en deze afdelingen naar een hoger niveau brengen? Je start in een tijdelijke functie als vervanger tijdens een zwangerschapsverlof, mocht deze locatie goed bij je passen dan kijken we graag verder naar mogelijkheden in de toekomst!

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 45, afhankelijk van je opleiding of ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2151 en 3289 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een tijdelijk contract voor 24-32 uur per week, met mogelijkheid voor verlenging.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Mogelijkheden tot het volgen van relevante cursussen, opleidingen en trainingen, zodat jij altijd op de hoogte bent van de recente ontwikkelingen binnen de gehandicaptenzorg.

Wij vragen:

• Een collega die beschikbaar is van februari 2023 t/m november 2023
  • Een afgeronde opleiding in de zorg, zoals Maatschappelijke Zorg, of Pedagogiek (minimaal mbo niveau 3).
  • Ervaring met onze doelgroep is een pré. Er komt veel op je af in de begeleiding, daarom is het fijn als jij de kennis hebt hoe te handelen met kinderen (met een beperking).
  • Een aanpakker en iemand die snel kan schakelen, je denkt in oplossingen!
  • Je staat stevig in je schoenen. Je kan zelfstandig werken en ook richting bepalen voor het team. Je vertrouwt op je eigen kunnen.
  • Je bent een teamspeler en kan goed luisteren: je kunt op een prettige manier communiceren met je teamleden en staat open voor feedback.
  • In het bezit van een rijbewijs. Op die manier kan jij de bewoners vervoeren naar een activiteit (bijvoorbeeld naar het zwembad) die wij in het weekend ondernemen.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Valérie Zeelen. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per WhatsApp op 06-59873313.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan wij hier altijd mee in gesprek. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.