Overslaan naar content

Word vrijwilliger bij de Raphaëlstichting

Als vrijwilliger bij de Raphaeëlstichting draag je bij aan een betekenisvol leven voor onze bewoners. Je kiest zelf wat het beste bij je past. Een wandeling maken, helpen in de tuin of keuken, meegaan met zwemmen, of ondersteunen bij een van de jaarfeesten. Alles is mogelijk.

Wat bieden wij?

Bij ons staat gelijkwaardigheid voorop in ons werk. We zijn allemaal mens met een uniek levensverhaal, daarin zijn we gelijk. Ieder mens is van waarde. Je mag jezelf zijn en je hebt respect voor elkaars anderszijn. Wij geven elkaar de ruimte en het vertrouwen om te ontwikkelen. Jouw talenten mogen tot groei en bloei komen en je waardeert de talenten van anderen.

Verbinding

We zorgen voor ritme en rituelen waardoor we een dag-, week- en jaarritme beleven. Zo scheppen we een gevoel van geborgenheid, en kunnen we ons één voelen in en met de natuur.

We voelen ons verbonden met elkaar en met de aarde. We werken vanuit de verbinding tussen hoofd, hart en handen. Je bent deel van de gemeenschap en de gemeenschap is deel van jou.