Antroposofie Magazine aanbod (en lezing)

Antroposofie Magazine biedt medewerkers, bewoners en familie van bewoners die zijn verbonden met de Raphaëlstichting de mogelijkheid om met korting zich te abonneren. De kosten bedragen dan geen € 29,95, maar slechts € 25,00 per jaar.
Aanmelding voor een abonnement is mogelijk door een e-mail te sturen met naam en adres naar secretariaat@antroposofiemagazine.nl onder vermelding van “Raphaëlstichting- Abonnement”.

Antroposofie Magazine biedt naast het kwartaalblad tevens online-lezingen over antroposofische onderwerpen. Na een lezing over het vrijschool onderwijs, het tussenjaar op de Vrije Hogeschool, is onlangs een interview met Marieke Dikkens-Rademakers uitgebracht.

Marieke is woonhuisleider van het Parsifalhuis op Scorlewald. Zij was als productieassistent nauw betrokken bij de totstandkoming van de filmpjes over de kernwaarden van de sociaaltherapie..
In een interview licht ze elk van de zes kernwaarden toe.

Klik hier voor het interview.

Klik hier voor het Nieuwsbrieven archief.