Midgard behaalt keurmerk Veilingvoedsel.nl met vlag en wimpel

Op zaterdag 9 december ontving Midgard het Keurmerk Veiligvoedsel.nl. Tijdens de jaarlijkse kerstmarkt overhandigde de heer Gert-Jan Hemmers, directeur van Stichting Veiligvoedsel.nl, het certificaat aan Erik Beemster, directeur van Midgard.

Al sinds 2012 draagt de keuken van Midgard het Keurmerk Veiligvoedsel.nl. Dit is nu uitgebreid met theehuis en winkel De Koperen Koning.

Met het Keurmerk Veiligvoedsel toont Midgard aan dat zij voldoet aan de warenwettelijke eisen omtrent hygiëne en voedselveiligheid. Om in aanmerking te komen voor het Keurmerk Veiligvoedsel.nl dient een organisatie een 7,5 of hoger te scoren tijdens de keuring.

Directeur Gert-Jan Hemmers was onder de indruk van de inzet waarmee bewoners, dagbesteders en de begeleiders hadden gewerkt om het certificaat te behalen. Hij had nog niet eerder meegemaakt dat in zo’n kort tijdsbestek aan de eisen voldaan was. En dan ook nog met een van de hoogste cijfers ooit behaald, want na toetsing op ruim 160 punten behaalde de Koperen Koning een …  9,3!

Een unieke prestatie waar het hele team supertrots op was!

Klik hier voor het Nieuwsbrieven archief.