Jaarverantwoording 2019

Ook dit jaar is er één document geschreven voor het kwaliteitskader en alle verantwoording: het integraal kwaliteitsrapport 2019.

Het is een rapport voor de hele Raphaëlstichting waarin we inzage geven in ons vermogen om het juiste te doen voor de mensen die wij ondersteunen. Het kwaliteitsrapport geeft een weergave van het proces dat door het jaar heen is gelopen met alle betrokkenen.

Gekozen is met name beschrijvingen op te nemen waarin een lerend proces zichtbaar is. Dit past bij de (be)sturingsfilosofie van de Raphaëlstichting waarin luisteren als kwaliteitsopgave en in verbinding sturen op leren en ontwikkelen, centraal staan.

Bewonersversie
Als bewonersversie is er een filmpje gemaakt waarin Karin vertelt over hoe er aan verbetering van de communicatie met Wesly is gewerkt (zie onderaan deze pagina). Wesly woont op Midgard en is lid van de Centrale Cliëntenraad Cliënten. Hij had het punt over de communicatie met bewoners die zich moeilijk kunnen uiten – zoals hijzelf – ingebracht.

Kwaliteitsrapport – Publieksversie
Kwaliteitsrapport – Het Rapport
Kwaliteitsrapport – Verdiepende rapportages
Financiële Jaarverslaggeving

Kwaliteitsrapport – bewonersversie – film
(voor de rechtstreekse link naar YouTube, klik hier)

Klik hier voor het Nieuwsbrieven archief.