Annemarie Zuidweg – nieuw lid raad van bestuur

De Raphaëlstichting is verheugd Annemarie Zuidweg als nieuw lid van de raad van bestuur te hebben kunnen aantrekken. Samen met voorzitter Remco Bakker gaat zij per 6 mei a.s. het bestuur van de Raphaëlstichting vormen.

Annemarie heeft veel ervaring in de gezondheidszorg. Zij werkte ondermeer als projectleider Transities bij Stichting Amstelring en sinds 2015 als regiomanager bij Ons Tweede Thuis, waar zij tot eind april nog verantwoordelijk is voor de zorg, kwaliteit, HR en financiën van ruim 40 locaties voor mensen met een verstandelijke beperking, ASS en NAH.

Haar ruime werkervaring, enthousiasme en haar vermogen om mensen te verbinden, geven ons veel vertrouwen voor de toekomst. Wij kijken dan ook uit naar haar komst.

C.M.M. (Tanja) Ineke
Voorzitter raad van toezicht