FIETS MEE!

Zorgboerderij Ygdrasil, Wilgaerden, LeekerweideGroep, VrijetijdsbestedingNH en VrijwilligersNH organiseren een fietstocht langs hun locaties waar je kennis kunt maken met ouderen en mensen met een beperking. Zij zijn trots op hun woning en vinden het erg leuk om bezoekers te ontvangen en te verwennen met lekkere hapjes en drankjes. Bij Zorgtuinderij Ygdrasil mag je het verse fruit uit de bomen en struiken plukken en op hun gezellige terras opeten. Voor kinderen worden op iedere locatie leuke activiteiten georganiseerd.

Fiets jij ook gezellig mee op 8 september met je gezin, familie, vrienden of kennissen?
Tijd: 13:00 – 16:00 | Kosten 5,00 (volwassenen) en 2,50 (kinderen)

Aanmelden kan via info@vrijwilligersnh.nl. Graag aantal personen en startlocatie doorgeven.

Bellen kan naar 0229-576416

Klik hier voor de poster
Klik hier voor het routekaartje