Verzorgende IG of Verpleegkundige Eliashuis

(24-28 uur per week)

Lijkt een baan als Verzorgende IG Of Verpleegkundige binnen de gehandicaptenzorg jou interessant? Leer iedere dag meer, door de complexe verzorging- en begeleidingsvraag van onze bewoners!

Wat ga je doen?

Je komt te werken op het Elias huis dat is gevestigd op onze woon- en werkgemeenschap Midgard in Tuitjenhorn. Hier wonen 7 bewoners met een complexe zorg- en begeleidingsvraag. De bewoners hebben een ernstige verstandelijke beperking. Jij begeleidt de bewoners bij de dagelijkse verzorging. Dit doe je voor iedere bewoner op maat, zowel op sociaal, emotioneel als lichamelijk vlak.

Je komt te werken in een team van persoonlijk begeleiders, begeleiders en verpleegkundigen. Door jouw kennis in de zorg kun jij onze cliënten die een complexe zorgvraag hebben optimaal begeleiden. We werken vanuit de antroposofie en gaan uit van de mogelijkheden van de bewoner. Daarom is er voor jou ook alle ruimte om jouw werk aan te passen op de vraag en het ritme van de cliënt. Je bent verder verantwoordelijk voor het maken van het zorgplan, en je evalueert deze en stelt waar nodig bij.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, in schaal 35 voor een verzorgende IG tot 45 voor een verpleegkundige. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2110 en €3452 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Een leuke baan, waarin een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.
  • Ruimte voor bijscholing, het volgen van cursussen en interessante opleidingen.

Wij vragen:

• Een collega met een afgeronde mbo-3 of mbo-4 opleiding richting MMZ, Verpleegkunde of Verzorgende IG.
  • Een beschikbaarheid van 24- 28 uur per week. Je draait mee in ons rooster en werkt veelal tussen 7:00 uur en 22:00 uur.
  • Affiniteit met onze doelgroep is een grote pre. Onze cliënten hebben een complexe verzorging en begeleidingsvraag, dit kan soms best pittig zijn!
  • De antroposofische werkwijze is jou bekend of je bent bereid dit te leren.
  • Communicatieve vaardigheden: jij staat stevig in je schoenen, weet op een fijne manier te communiceren met je collega’s en bewoners. Op die manier kun jij je goed verbinden met onze cliënten.
  • Een collega die kan reflecteren op zijn/haar eigen handelen en op dat van een ander. Als team willen we groeien en daarbij is feedback en leren van ons eigen handelen ontzettend belangrijk.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per whatsapp via 06-86828596.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.