Inval begeleider Jonas West

Voor de locatie Jonas west, waar zeven volwassenen wonen, zijn wij op zoek naar een enthousiaste invaller. Het Jonas huis biedt zorg aan (jong-)volwassenen met een complexe zorg- en begeleidingsvraag; met stoornissen binnen ASS, hechting problematiek en psychiatrische ziektebeelden. Alle bewoners hebben een matige verstandelijke beperking en daarbij moeilijk verstaanbaar gedrag>

De groep gaat elk jaar gezamenlijk op groepsvakantie en maakt regelmatig uitstapjes. Ook gaan we samen BBQ-en met mooi weer en doen we gezamenlijk boodschappen en koken we ook samen.

Wat ga je doen?

Als invaller ben je verantwoordelijke voor de dagelijkse zorg en begeleiding van onze bewoners. Je bent op de hoogte van de zorgdoelen en kan hiermee werken. Je bent in staat de bewoners structuur en veiligheid te bieden. Dit doe je door methodisch te werken en je begeleidingsstijl aan te passen aan onze bewoners. Je signaleert, rapporteert en beschikt over communicatieve vaardigheden. Je werkt in een gezellige omgeving.

Wat bieden wij?

• Een functie op een prachtige werkplek, op een locatie die in beweging is.
  • Je krijgt een grote mate van zelfstandigheid.
  • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen, workshops.
  • Arbeidsvoorwaarden volgens cao Gehandicaptenzorg, schaal 35 maximaal €2766,- op basis van een 36-urige werkweek.
  • Opname pensioenfonds PFZW.
  • Fiets- en/of computerregeling
  • Eindejaarsuitkering
  • Personeelskorting in de winkel op locatie waar je werkzaam bent.
  • Duurzame inzetbaarheid is een belangrijk thema in de CAO Gehandicaptenzorg. Je krijgt de beschikking over een PBL-budget, welke je kunt inzetten voor duurzame inzetbaarheid, vrije tijd en/of het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.

Wat neem je mee?

• Je bent in het bezit van een diploma mbo 4 SPW/MM (of daarmee vergelijkbare opleidingen) of laatste jaar studie.
  • Je hebt ervaring met de doelgroep
  • Je hebt gevoel voor humor
  • Je hebt Interesse in de antroposofie
  • Je bent assertief, staat stevig in je schoenen en kunt feedback geven/ontvangen
  • Je bent flexibel inzetbaar
  • Je kunt goed samenwerken en hebt goede communicatieve skills
  • Je werkt gestructureerd
  • Je het kennis van ziektebeelden; hechting stoornis, ASS, psychiaschtrische stoornissen

Wie zijn wij?

Midgard is onderdeel van de Raphaëlstichting een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid Holland.. Midgard is een woon- en werkgemeenschap voor 110 bewoners met een verstandelijke of meervoudige beperking. Onze bewoners zijn voornamelijk (jong) volwassenen met een bijzondere vraag naar ondersteuning in hun ontwikkeling.

Heb je vragen over deze vacature?

Dan kun je contact opnemen met; Kirstie Leurs bereikbaar op: k.leurs@midgard.nl

Als je net als wij enthousiast bent over deze vacature dan willen we je graag ontmoeten. Je kunt je cv mailen naar solliciteren@raphaelstichting.nl. Vermeld in je mail om welke functie het gaat. Binnen 48 uur hoor je van ons.

Wat gaat er verder gebeuren?

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.