Zorgboerderij De Noorderhoeve sluit aan bij de Raphaëlstichting

Op Duinweg 125 in Schoorl ligt zorgboerderij De Noorderhoeve (onderdeel van Stichting De Linde). De Raphaëlstichting en De Noorderhoeve werken al jaren samen op meerdere vlakken. De gemeenschappelijke antroposofische inspiratiebron zorgt voor een stevige verbinding. Sinds medio 2020 zijn onze banden sterk aangehaald. Bovendien maakt de ligging, we zijn immers buren, het samenwerken makkelijk. Dit bevalt dusdanig goed dat De Noorderhoeve en De Raphaëlstichting zich voor de toekomst met elkaar willen verbinden. Voor een duurzamere toekomst, voor zowel de cliënten als voor de bedrijfsvoering van de organisatie.

Meerwaarde
Het leer-werkbedrijf De Noorderhoeve is een mooie aanvulling in het palet van diensten van de Raphaëlstichting. Het is fijn dat we de kennis en kunde op het gebied van biologisch dynamisch boeren, zorgen én vermarkten nog meer kunnen versterken. Tegelijkertijd biedt de visie van de Raphaëlstichting ruimte voor een inhoudelijk eigen en lokaal karakter van de plek en aard van werkzaamheden op De Noorderhoeve.

Fusie
Met ingang van 2021 zijn de Raphaëlstichting en Stichting De Linde bestuurlijk gefuseerd. Per 1 januari 2022 is ook de juridische fusie een feit. Dit betekent dat Stichting De Linde onderdeel is van de Raphaëlstichting.

Van harte welkom fijne collega’s en cliënten van De Noorderhoeve!