Helpende – Rudolf Steiner Zorg (Den Haag)

Helpende

Wat ga je doen?

Jij maakt elke dag weer net wat mooier voor de bewoners. Jij doet je werk met liefde en aandacht en krijgt energie van afwisseling in je werk. Bij Rudolf Steiner Zorg kijken we naar de talenten van iemand, in plaats van de beperkingen. Als helpende draag jij hier dagelijks weer aan bij.

In het Tobiashuis zijn er twee afdelingen somatiek, op iedere afdeling wonen 16 bewoners met een intensieve somatische hulpvraag. Sommige bewoners hebben een eigen kamer en sommige delen dit met een kamergenoot. Het Tobiashuis ligt in een prachtig stuk Den Haag, dicht bij de duinen en midden in het groen. Je kunt met de auto naar werk en deze gratis parkeren in de omgeving, of je komt met het ov; de tram stopt hier voor de deur. Zin in een goede kop koffie en een goed gesprek? Dan kun je altijd terecht bij het Petit Café om de hoek.

Elke dag om 09.00u is er een dagstart, cliënten en medewerkers samen. Zo weet jij precies wie er aanwezig is en wat er die dag gaat gebeuren.

Wat bieden wij?

• Een omgeving waarin jij als medewerker echt gehoord en gezien wordt door je collega’s
  • Een open en informele sfeer, altijd een warm welkom.
  • De kans om zorg te bieden vanuit de antroposofische visie, waarbij oprechte aandacht centraal staat
  • Veel ruimte voor zelfstandigheid en persoonlijke groei. Bij ons kun je altijd doorgroeien
  • Altijd ruimte voor bijscholing, opleidingen en workshops
  • Je valt onder de CAO VVT in schaal 25 (maximaal 2397,39 o.b.v. 36 uur). Daarnaast krijg je een eindejaarsuitkering
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden, bijvoorbeeld het fietsplan en een computerregeling.
  • Zelf worden we natuurlijk ook allemaal ouder, wij zorgen voor opname in het pensioenfonds PFZW
  • Direct een vast contract
  • Je bent onderdeel van de Raphaëlstichting, met mooie locaties in zowel Zuid-Holland als Noord-Holland
  • Alle mooie dingen die onze cliënten maken in de dagbesteding, daar kun jij natuurlijk ook van genieten! Je krijgt korting in de Raphaëlwinkels.
  • Elke dag een kop verse soep bij de lunch
  • Wij plannen zoveel mogelijk vooruit zodat je weet wanneer je leuke dingen kunt doen met vrienden of familie. Natuurlijk kunnen we je ook wel eens opbellen bij hoge nood om te vragen of je ons uit de brand kunt helpen.

Wat neem jij mee?

• Jij bent afgestudeerd als helpende.
  • Ervaring met het werken met de doelgroep is natuurlijk super! Heb je dit nog niet maar wel het diploma? Dan willen we nog steeds graag met je in gesprek
  • Antroposofische zorg is voor jou bekend terrein, of het lijkt je interessant om hier steeds meer over te leren
  • Je hebt zin om bij ons voor 32 uur aan de slag te gaan.

Heb je vragen over deze vacature?
Dan kun je bellen met Annemiek Hakkaart, teamleider, via; 06-40507524
Als je net als wij enthousiast bent over deze vacature dan willen we je graag ontmoeten. Je kunt je cv mailen naar solliciteren@raphaelstichting.nl. Vermeld je in de mail even om welke functie het gaat? Je hoort binnen 48uur van ons terug.

Wie zijn wij?
Rudolf Steiner Zorg is een antroposofische instelling in Den Haag gericht op ouderenzorg en gehandicaptenzorg. We bieden deze zorg aan onze 80 bewoners en 30 cliënten van de dagbesteding. Dit doen we niet alleen maar samen met onze 120 betrokken collega’s. Bij ons staat de ontwikkeling van ieder mens centraal, beperking of niet.

Wat gaat er verder gebeuren?
Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, dit bedrag krijg je natuurlijk weer van ons terug als je start.
Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.