Al maanden wordt er op Breidablick hard én met veel plezier gewerkt aan de jubileumvoorstelling KleurRijk. Een voorstelling gemaakt door de bewoners van Breidablick, ontstaan vanuit een feestelijke reden: in 2020 bestond Breidablick 25 jaar!

Vroeger was hier overal water. Oude verhalen vertellen over de tijd dat grote zeilschepen hier langsvoeren op doorreis, vol met bijzondere goederen uit verre landen. Eén verhaal doet al jaren de ronde. Het gaat over een schip dat lang geleden is gezonken: een schip met een schat aan boord.
Wij vermoeden dat het schip met de schat misschien wel op Breidablick ligt. Daar willen we natuurlijk méér over weten. Bewoners, medewerkers, het Beemster Kinderkoor, Beemsters Fanfare, leerlingen van De Blauwe Morgenster én vele Beemsterlingen helpen mee bij de ontdekkingstocht.

Speeldata
Zaterdag 18 september | 19:00 – 20:45 uur
Zondag 19 september | 16:00 uur – 17:45 uur
Zaterdag 25 september | 19:00 – 20:45 uur
Zondag 26 september | 16:00 uur – 17:45 uur

Per voorstellingsdag kunt u kiezen uit één van de drie verschillende theatrale routes over het Breidablick-terrein. Tijdens de route voeren de bewoners op verschillende plekken een korte voorstelling op. Overigens valt er nog veel meer te beleven; zo is er een bijzondere foto-expositie en beeldende kunst te bewonderen. Kortom, onderga samen met ons dit kleurrijke schouwspel.

Toegangskaarten zijn te koop via de website: https://voorstellingkleurrijk.nl