Persoonlijk Begeleider NAH Etty Hillesumhuis

(24 – 28 uur per week)

Ben je op zoek naar een werkomgeving waar rust, regelmaat en een groene omgeving je aantrekt? Hou jij van sturing en begeleiding bieden, verzorg je liever of heb je het beide in je, dan is een functie als Persoonlijk begeleider op het Etty Hillesumhuis iets voor jou!

Op het Etty Hillesumhuis wonen 19 mensen in de leeftijd van 30-80. Zij wonen in 3 groepen van ieder 6 bewoners. De meesten hebben te maken met een Niet Aangeboren Hersenletsel en sommigen met een aangeboren beperking.

Wat ga je doen?

Op het Etty Hillesumhuis richt de zorg zich met name op ondersteuning en acceptatie van beperkingen. Je bent constant op zoek naar mogelijkheden in zowel het persoonlijk functioneren, de ADL-zorg als voorkomende ziektebeelden. Je wordt flexibel ingezet op alle drie de huizen van het Etty Hillesumhuis. Soms vindt zorg met een wat hogere zorg intensiteit plaats, zoals het gebruik van tilliften bij een aantal bewoners. Samen met de medewerkers van deze huizen vorm je een hecht team.

Als persoonlijk begeleider ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een aantal bewoners. Samen met de cliënt, eventueel familie en andere professionals bepaal je de doelen die jouw cliënt wil behalen. Jullie werken samen, met ondersteuning van je collega’s, naar deze doelen toe. Je hebt regelmatig overleg met de disciplines die nodig zijn om jou en jouw cliënten te ondersteunen. Daarnaast werk je als woonbegeleider op de groepen.

Persoonlijk begeleider is een uitdagende baan waarbij je te maken krijgt met mensen met een breuk in de levenslijn. Dit brengt machteloosheid en verdriet met zich mee. Cliënten uiten dit op diverse manieren. Het geeft een enorm goed gevoel als je bewoners hierin kunt ondersteunen en ze in hun kracht kunt zetten. Samen met je team ben je er voor zowel de bewoners als voor elkaar.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 40. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2236 en €3154 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een jaarcontract voor 24 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • De mogelijkheid om verschillende trainingen, cursussen en workshops te volgen om jouw kennis op pijl te houden.

Wij vragen:

• Een collega met een afgeronde opleiding richting Maatschappelijke Zorg of Pedagogiek op minimaal MBO 4 niveau. Of minimaal MBO 3 met de intentie MBO 4 te behalen.
  • Ervaring met de NAH-doelgroep is erg belangrijk en een pré. Er komt veel op je af in de begeleiding, daarom is het fijn als jij de kennis hebt hoe te handelen.
  • Je staat stevig in je schoenen. Door jouw fijne communicatie weet je met de bewoners een goede band op de bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
  • Je bent een teamspeler: we hebben het afgelopen jaar hard gewerkt en kunnen echt op elkaar bouwen als collega’s. We zoeken iemand die zich hierin kan vinden en snel zijn/haar draai bij ons weet te vinden.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken het team bij het Etty Hillesum? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel Persoonlijk begeleider Etty Hillesum.

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Valérie Zeelen. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl of per WhatsApp op 06-59873313.

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.