Invalkracht Begeleider Van Goghhuis

(8 uur per week)

Van Gogh is een huis binnen Breidablick waar 17 bewoners wonen, verdeeld over 2 groepen. De leeftijd van de bewoners ligt tussen de 25 en de 55 jaar. Het niveau waarop zij functioneren verschilt. Zo ben je bij de ene bewoner vooral aan het begeleiden, terwijl je bij de andere bepaalde handelingen over moet nemen. De bewoners hebben veel baat bij duidelijkheid en structuur, maar vooral ook warmte en gezelligheid. We hebben een jong enthousiast team dat versterking zoekt van iemand die regelmatig in kan vallen en er ook voor open staat om op andere huizen een dienstje te draaien.

Wat ga je doen?

Jij ondersteunt de bewoners in hun dagelijks leven. Je enthousiasmeert ze om zelf dingen te doen en begeleidt waar nodig. Dit alles doe je samen met je collega’s. Je staat bij ons bijna nooit alleen, dus overleggen kan altijd. Ook staat het je vrij om bij ‘tijd over’ leuke activiteiten te ondernemen met de bewoners.

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 35, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2110 en €3009 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

Wij vragen:

• Een afgeronde zorg gerelateerde opleiding op minimaal MBO-2 niveau.
  • Je beschikt over kennis en affiniteit in het werken met cliënten met epilepsie, autisme en MVG. Heb je dit niet, maar ben je wel gemotiveerd om je hierin te ontwikkelen, gaan we ook graag het gesprek met je aan.
  • Een beschikbaarheid van 8 uur per week. Mocht je meer of minder uren willen werken, kijken we ook graag naar de mogelijkheden.
  • Je kan gestructureerd werken en je kan deze structuur ook aan bewoners bieden.
  • Je hebt kennis of bent bereid om je te ontwikkelen in de antroposofische zorg en sociaaltherapie.
  • Je kunt goed samenwerken, maar ook zelfstandig.
  • Door jouw fijne communicatie weet je met de bewoners een goede band op de bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan.
  • Je durft feedback te geven en te ontvangen.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct! Stuur je cv en motivatie per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan aan onze recruiter Maartje Hogervorst via Whatsapp via 06-59857969 of per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren, dan gaan wij hier altijd mee in gesprek. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld