BOL leer-/werkplek

Ontdek en ontwikkel jouw kwaliteiten als zorgmedewerker!

Ben jij bezig aan een BOL opleiding en ben je op zoek naar een leuke stageplek? Kom dan ons team versterken bij Breidablick in Middenbeemster!

Breidablick is een woon- en werkgemeenschap in Middenbeemster voor mensen met een verstandelijke beperking, waaronder mensen met niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Er wordt ook verpleeghuiszorg geboden, evenals begeleiding aan jongvolwassenen die zelfstandig wonen.

Breidablick bestaat uit 8 huizen en 16 werkplaatsen. Ieder huis en werkplaats is uniek en heeft dus andere behoeftes. Samen met jou bekijken we waar jij het beste past.

Dit doe je op een dag!

Breidablick is op zoek naar enthousiaste stagiairs op de LVB-groep (maandag en dinsdag), MVG-groep en op de gemengde groepen. Tijdens jouw dagdiensten of onregelmatige diensten ontdek je meerdere facetten van de verzorging. Natuurlijk voer je de taken uit die jouw opleiding van je verwacht, maar daarnaast heb je ruimte om cliënten te leren kennen en contact met ze te maken. Je let goed op lichaamstaal en speelt in op wat de cliënt nodig heeft. Hierin word je begeleid door iemand die dezelfde opleiding heeft genoten als jij.

Wat wij jou verder bieden:

Persoonlijke aandacht, daar gaan wij elke dag voor. Bij cliënten, maar ook bij jou. Je krijgt de ruimte om initiatief te nemen, zodat jouw stage uitdagend is en blijft. Ga aan de slag binnen verschillende aspecten van de gehandicaptenzorg. Zo ontwikkel jij je zo breed mogelijk. Als je meer uitdaging wilt, helpt jouw begeleider je om die te vinden. Je ontvangt vanuit de Raphaelstichting een stagevergoeding conform de cao-gehandicaptenzorg, naar rato van het aantal uren dat je werkt. Dit betekent dat je een vergoeding van €400 ontvangt voor een stage van gemiddeld 36 uur per week.

Dit verwachten wij van jou:

Jij bent bezig aan een zorg gerelateerde BOL opleiding. Jij wilt graag zorgen voor mensen met een beperking en hen een mooie dag bezorgen. Jij denkt vanuit mogelijkheden in plaats van beperkingen en hecht waarde aan echt contact. Ook ben je een kei in samenwerken en kun je goed omgaan met feedback. Jij hebt een leergierige houding en je deinst niet terug voor een uitdaging.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze tekst enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stagelopen? Solliciteer dan direct! Stuur je motivatie en CV naar solliciteren@raphaelstichting.nl en we kijken samen of we een passende plek voor je hebben.

Heb je nog inhoudelijke vragen over deze vacature of over jouw stage? Stel ze dan aan Sandra Vrolijk via s.vrolijk@breidablick.nl.