Hester Buijs wordt lid Raad van Bestuur Raphaëlstichting

Hester Buijs

December 2016 – De Raphaëlstichting is verheugd Hester Buijs als nieuw lid van de Raad van Bestuur te hebben kunnen aantrekken. Samen met voorzitter Remco Bakker zal zij per februari het bestuur van de Raphaëlstichting gaan vormgeven.
Hester Buijs (53) heeft veel ervaring in de antroposofische gezondheidszorg. Ze werkte onder meer als clustermanager bij Bronlaak-Heimdal en als locatiemanager bij Zonnehuizen.

In de afgelopen vijf jaar was zij als locatiemanager en lid van het managementteam op Bronlaak/DeSeizoenen nauw betrokken bij de inrichting van een nieuwe, naar buiten gerichte organisatie.

Haar focus ligt op de kwaliteit van leven van de cliënt, waarbij regie over het eigen leven van zowel cliënt als medewerker leidraad is. Zij voelt zich sterk verwant aan de beweging die de Raphaëlstichting heeft ingezet met het meerjarenbeleidsplan ‘Open de ruimte’.

Haar affiniteit met onze visie, haar ruime ervaring en haar vermogen mensen te motiveren en enthousiasmeren, geven ons veel vertrouwen in de toekomst.

De vacature was ontstaan omdat Pim Blomaard een andere functie binnen de Raphaëlstichting heeft aanvaard. Wij bedanken hem voor zijn bestuurlijke inzet de afgelopen jaren en zijn blij dat hij zich op de inhoud blijft inzetten voor onze organisatie.

> Persbericht