Studiecentrum Trevrizent – cursussen en lezingen in 2015

Studiecentrum Trevrizent_cususaanbod 2015Studiecentrum Trevrizent biedt cursussen en lezingen over de antroposofische achtergrond van waaruit er bij de Raphaëlstichting wordt gewerkt. Enkele onderwerpen uit het aanbod van 2015: uitwendige behandeling, antroposofische medicatie, herkennen van seksueel misbruik, rondom het sterven, zintuigen en autisme, meditatie, jaarfeesten, psychiatrie bij de ouder wordende bewoner, sterren en planeten, warmte, karma en reïncarnatie. De cursussen en lezingen zijn voor iedereen toegankelijk die op een of andere manier bij de Raphaëlstichting betrokken is (bv. als medewerker, stagiaire, ouder, vrijwilliger of mantelzorger),  tenzij anders staat vermeld. Aan deelname aan de cursussen zijn geen kosten verbonden. Voor de lezingen wordt een bijdrage van 7,50 gevraagd.  Klik hier voor de brochure.