4 juni – Derde editie golftoernooi ‘Golf voor de Zorg’

Golftoernooi Sla een bal voor een ander _ georganiseerd door Raphaëlstichting en SpringerUIt.Op 4 juni vindt de derde editie van het golftoernooi ‘Golf voor de Zorg’ plaats. Relaties van Raphaëlstichting en SpringerUit en andere golfliefhebbers zijn uitgenodigd om deel te nemen aan dit bijzondere toernooi op Golfclub Dirkshorn.
Dit jaar gaat de opbrengst naar een geweldig initiatief van zorgboerderij Novalishoeve op Texel: een ijskar om daarmee eigengemaakt ijs te verkopen op het eiland.
De bewoners van de Novalishoeve spelen hierin de hoofdrol. Zij zullen het ijs gaan bereiden en uitventen op Texel. Het geeft ze de kans een eigen onderneming te starten onder begeleiding en coaching van de Novalishoeve. Op deze manier wordt er niet alleen heerlijk biologisch ijs verkocht maar participeren de bewoners ook in de maatschappij.
Dus: doe mee en meld je aan? Hoe? Lees de folder