GZ – psycholoog – Midgard (Tuitjenhorn)

Midgard is op zoek naar een enthousiasmerende, creatieve en doortastende

Gedragsdeskundige.

Wat ga je doen?
Als Gedragsdeskundige verricht je je werkzaamheden ten behoeve van de intramurale bewoners. Je ondersteunt de medewerkers bij het vormgeven van de begeleiding, je levert een bijdrage aan de diagnostische beeldvorming, teamscholing en pedagogische coaching en je hebt ondersteunende gesprekken met bewoners en hun verwanten. Ook lever je een bijdrage aan de verdere ontwikkeling van zowel ons team en de teams waarmee je samenwerkt.

Je bent verantwoordelijk voor je eigen caseload en je werkt intensief samen met naaste collega’s clustermanagers en de persoonlijk begeleiders. Je maakt daarbij deal uit van een multidisciplinair team met medische en paramedische disciplines. Je geeft daarbij, samen met het team, invulling aan je rol als werkbegeleider/regiebehandelaar.

Wat vragen wij?

• Je beschikt over een afgeronde universitaire opleiding tot orthopedagoog/psycholoog;
  • Je beschikt over een registratie voor GZ-Psycholoog of Orthopedagoog Generalist;
  • Je hebt affiniteit en ervaring in met het werken met mensen met een verstandelijke beperking met complex gedrag;
  • Je beschikt over kennis van o.a. autisme, sociaal-emotionele ontwikkeling en complex gedrag;
  • Je hebt uitstekende sociale vaardigheden; capaciteit om verbinding te creëren tussen de verschillende systemen;
  • Je beschikt over goede uitdrukkingsvaardigheid zowel in woord als schrift;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je beschikt over kennis op het gebied van de antroposofie en de sociaal therapie of je bent bereid je hierin te ontwikkelen.

Wij bieden:
Een aanstelling voor onbepaalde tijd
Primaire arbeidsvoorwaarden
– Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Gehandicaptenzorg,
– Schaal 60 of 65 afhankelijk van opleiding (maximaal  5.270,- o.b.v. een fulltime dienstverband).,
– Registraties en werkervaring
Secundaire arbeidsvoorwaarden
– Opname in pensioenfonds PFZW;
– Deelname aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een computerplan;
– Beschikking over een persoonlijk levensfasebudget (PBL).

Wie zijn wij?
Midgard is een antroposofische woon- en werkgemeenschap in Tuitjenhorn waar ruim 100 jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking wonen, werken en een bloeiend gemeenschapsleven onderhouden. Dat doen ze samen met ouders, verwanten en andere voor hen belangrijke personen. We werken met hen in een driehoek en hebben aandacht voor de continuïteit en kwaliteit van de ondersteuning.

Procedure en contact
Heb je vragen? Neem dan contact op met: Catharina Altena, GZ psycholoog. Bereikbaar op: 06-31938110 of per email op: c.altena@midgard.nl

Procedure

• Wij plaatsen de vacature gelijktijdig intern en extern. Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een interne kandidaat.
  • Het opvragen van referenties maakt onderdeel uit van de procedure.
  • Wij voeren een achtergrondonderzoek uit, waarbij het verkrijgen van een VOG een vereiste is.
  • Je kunt tot 30 juli a.s. reageren op deze vacature door een mail te sturen naar: s.idema@midgard.nl

www.midgard.nl