EVV/Coördinerend Woonbegeleider – Rudolf Steiner Zorg (Den Haag)

Rudolf Steiner Zorg is op zoek naar een lieve, ervaren en doortastende

EVV-er/Coördinerend Woonbegeleider
voor onze locatie De Brug in Den Haag.

Functieomschrijving
Voor onze locatie De Brug, die gevestigd is in het gebouw van de Lozerhof aan het Randveen 64 in Den Haag, zijn wij op zoek naar ervaren EVV-ers/CWB-ers. De Brug heeft 24 bewoners met een psycho-geriatrisch ziektebeeld. Dit is een gesloten afdeling.

Wij vragen
Als Eerstverantwoordelijke Verzorgende:
– heb je minimaal een diploma Verzorgende 3IG of Verpleegkundige niv. 4, aangevuld met diploma EVV
– ben je bij voorkeur al enige tijd werkzaam als Eerstverantwoordelijke Verzorgende en heb je ervaring met de PG-doelgroep
– kun je verantwoordelijke diensten draaien
– ben je bereid volgens wisselend rooster te werken en incidenteel een nachtdienst te draaien
– heb je kennis van en/of affiniteit met de antroposofische mensvisie
– kun je een voortrekkersrol vervullen
– kun je zelfstandig werken en omgaan met wisselende werkdruk
– moet je snel kunnen handelen in onverwachte situaties
– ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en de uitvoering van de zorg voor toegewezen bewoners
– is jouw rol naar de familie van de bewoners heel belangrijk
– neem je deel aan overlegvormen
– zorg je mede voor de dagelijkse gang van zaken op de afdeling
– ben je communicatief zowel mondeling als schriftelijk sterk
– een integriteitscontrole via het Inspectieregister is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
– bij accepteren van de functie vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag.
Wij bieden
– een kleinschalige, informele organisatie met korte lijnen
– een prettige professionele werksfeer
– een tijdelijk dienstverband voor 1 jaar, een vast contract behoort tot de mogelijkheden
– een salaris volgens de CAO VVT, FWG 40, maximaal € 2.760,17 bruto per maand bij een 36-urige werkweek
– deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn
– de mogelijkheid bestaat om gebruik te maken van het Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden
Meer info
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Anouk Wijnings, Teamleider op telefoonnummer 06-86853636 of a.wijnings@rudolfsteinerzorg.nl

Solliciteren
Stuur voor 1 november een mail met motivatie en cv naar a.wijnings@rudolfsteinerzorg.nl

Rudolf Steiner Zorg in Den Haag biedt op antroposofische basis zorg aan ouderen met een intensieve zorgvraag en aan ouderen en (jong)volwassenen met een verstandelijke beperking. Rudolf Steiner Zorg is HKZ-gecertificeerd en maakt deel uit van de Raphaëlstichting.
In een kleinschalige woonomgeving is ruimte voor persoonlijke aandacht waardoor we ons motto ‘Zorg van mens tot mens’ invulling kunnen geven. Voor onze medewerkers is de persoonlijkheid van de bewoner leidend en niet zijn beperking. Aandacht is bij ons belangrijker dan de klok.
Rudolf Steiner Zorg is een maatschappelijk verantwoorde, duurzame en eigentijdse zorgaanbieder die werkt volgens de inzichten vanuit de antroposofie. Vanuit deze visie bieden we op verschillende terreinen aanvullende mogelijkheden op de reguliere zorg en behandeling. In de vorm van therapieën – zoals euritmie, kunstzinnigetherapie en ritmische massage – maar ook in de vorm van antroposofische medicatie.
Daarnaast is er gerichte aandacht bij de begeleiding bij ziekte en sterven. Dit is voor de ouderenzorg een belangrijk aandachtsgebied waarbij wij de bewoner en hun naasten intensief ondersteunen in deze belangrijke fase van het leven.
Vanuit onze visie hechten wij ook veel belang aan het samen leven in een gemeenschap. Of je hier nu woont als bewoner, als familie op bezoek komt, of bij ons werkt als medewerker. Ieder is een onderdeel van de leefgemeenschap die we met elkaar vormen. Zo bieden we een veilige, betrokken omgeving waar iedereen kan zijn wie hij/zij is.

www.rudolfsteinerzorg.nl